سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

سازمان دانش‌آموزی بازوی قدرتمند آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا)_ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی این استان گفت : سازمان دانش ‌آموزی امروز به عنوان یک بازوی قدرتمند در خدمت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۱۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بازوی قدرتمند آموزش و پرورش است

محمد جواد احمدی در نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی، اولین مجمع عمومی شورای دانش آموزی استان و اختتامیه طرح کرسی های آزاد اندیشی که در کانون فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد هدف اصلی سازمان دانش آموزی را فراهم نمودن زمینه های مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادها وکسب فضایل اخلاقی دانست.

وی افزود: مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی و آمادگی جهت ایفای نقش و پذیرش مسئولیت در آینده دانش آموزان و نشانه ای از حضور دانش آموزان در امر تعلیم و تربیت است.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: انسان همواره باید به دنبال مسوولیت خود در زندگی باشد چرا که هرکدام از ما در هر جایی نسبت به فرد یا عده ای مسوول هستیم و دیدن شور و نشاط امروز این دانش آموزان برای انتخاب منتخبین خود، ما را به آینده کشور بسیار امیدوارتر می کند چرا که آینده از آن این هاست و برای اینکه در آینده مدیران بسیار خوبی داشته باشیم باید به امروز آنها توجه کنیم.

محمد جواد احمدی تاکید کرد: فرهنگ مشارکت و خرده فرهنگ های آن چیزی است که باید در بین دانش آموزان نهادینه شود.

وی تصریح کرد: تمام تصمیم گیری هایی که در نظام آموزش و پرورش اتخاذ می شود؛ باید با نظر خواهی دانش آموزان مجلس و شورای دانش آموزی که یکی از ارکان مهم نظام آموزشی است گرفته شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان مجلس دانش آموزی را فرصتی برای تربیت مدیران دانست تا با حضور در این فضا و استفاده از این فرصت برای انجام اصلاحات در کشور تمرین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار