نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی:

ادامه یا آتش‌بس جنگ در سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی است

تبریز (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه یا توقف جنگ در سرزمین‌های اشغالی را شکست رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ با حماس و مردم مظلوم فلسطین دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ادامه یا آتش‌بس جنگ در سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه آتش بس موقت در سرزمین‌های اشغالی بین اسرائیل و حماس از چند منظر قابل بررسی است، گفت: روند فعلی جنگ چه ادامه یابد یا متوقف شود در هر دو صورت شکست آن برای رژیم صهیونیستی میباشد چرا که آنها به هیچ یک از اهداف اعلامی خود نزدیک نشده‌اند.

وی اظهار کرد: توقف جنگ در چنین شرایطی اذعان به شکست است و از سرگیری دوباره آن هم هزینه‌ی مضاعفی برای این رژیم خواهد داشت.

آل هاشم در ادامه به فرسوده و از کار افتادگی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود : رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تاکنون در هر جنگی مجبور به پذیرش آتش بس شده و در آخر عقب نشینی کرده و یا شکست خورده است.

وی متذکر شد: اوایل طوفان الاقصی، نخست وزیر منحوس رژیم جعلی گفته بود که آتش بس را نمی‌پذیرد، چون پذیرش آن همانند پذیرش شکست است اما الان به دنبال آتش بس چهار روزه و یک هفته‌ای هستند.

آل‌هاشم در ادامه با بیان اینکه این شکست فقط برای رژیم صهیونیستی نیست بلکه آمریکا و سایر دولت‌های حامی این رژیم نیز در شکست فاجعه بار جنگ غزه سهیم‌ هستند، خاطر نشان کرد: اگر جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی فاجعه بار بوده برای کارفرمای این رژیم یعنی آمریکا فاجعه بارتر است.

بسیج، معراج اندیشه پاک اسلامی است

آل هاشم در ادامه به روز بسیج اشاره کرد و افزود: ۵ آذر روز بسیج است وحضرت امام راحل فرموده اند: بسیج لشکر مخلص خداست.

وی افزود: امام همیشه می‌فرمودند من همیشه به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم با بسیجیانم محشور شوم.

آل هاشم در ادامه خاطر نشان کرد: بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان نام و نشان در گمنامی گرفتند. بسیجیان ما در دفاع مقدس شناسنامه خود را دستکاری می‌کردند تا به جبهه عازم شوند.

انتخابات، قدرت آفرین و تهدیدی برای دشمن است

آل هاشم در ادامه ضمن اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات و صندوق رای همواره در جامعه ما دارای شأن و جایگاه بزرگی بوده و در نظام دینی ما هیچگاه تشریفاتی نبوده و امامین انقلاب نیز همواره روی مشارکت حداکثری تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای فقهای شورای نگهبان و حقوقدانان، آنها را برای فراهم کردن زمینه برای حضور پرشور مردم در انتخابات مکلف کرده‌اند، یادآورشد: هرازگاهی صحبت از تحریم انتخابات توسط برخی از جریانات سیاسی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که این صحبت‌ها خدمت به جامعه نیست.

آل هاشم افزود: اکثر جریانات سیاسی داخل نظام برای حضور پرشور مردم آماده هستند و هرکس دلسوز ایران است باید مدافع مشارکت حداکثری مردم در انتخاب باشد ولو مذهبی نباشد.

وی افزود: انتخابات، قدرت آفرین و تهدیدی برای دشمن و برای گروه‌های سیاسی هیچ منفعت و مصلحتی بالاتر از راهبرد مشارکت بالا نیست و نفع همه گروه‌ها و مردم در مشارکت حداکثری است و کارهای انتخابات نیز باید بر این راهبرد کلان استوار شود.

خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار