خطیب نماز جمعه شهرستان مرند:

پیروزی قطعی فلسطین و نابودی اسرائیل را به زودی جشن خواهیم گرفت

مرند(پانا)- خطیب نمازجمعه شهرستان مرند گفت: با رسوایی که اسرائیل در روزهای اخیر داشته پیروزی قطعی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.

کد مطلب: ۱۴۲۴۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی قطعی فلسطین و نابودی اسرائیل را به زودی جشن خواهیم گرفت

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا نعمت زاده،در خطبه نماز جمعه این هفته از شهرستان مرند گفت:زمانی که انقلاب شد،این مملکت چیزی نداشت و در دنیا هیچ کس مارا حمایت نمیکرد ولی ایمان به حق و استقامت مردم نتیجه اش همین است که شما امروز دارید می‌بینید.

وی در ادامه افزود:حماس و ملت مظلوم اما مقتدر و سربلند فلسطین،بعد از هفتاد سال،امروز اسرائیل را به این روز انداخته است. پیروزی حق و دولت حق قطعا پیروزی است و این وعده الهی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:نتیجه جنایت خواری و ذلت است و ما إن شاءالله هرچه زودتر نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده در ادامه تاکید کرد:نتیجه این مقاومت،صبوری این ملت عزیز و خون شهدای مظلوم ایران و حرکت امام خمینی،همان وعده حضرت امام است که قرن بیست و یکم میلادی و قرن پانزدهم اسلامی،قرن نابودی کفر و استکبار و ظلم و معطر شدن عالم و جامعه بشری به عطر امنیت و صلح با ظهور مهدی آل محمد خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بسیج مستضعفین عنوان کرد:تاسیس بسیج را باید یکی از شاهکار های امام خمینی رضوان الله تعالی علیه شمرد. عضویت در بسیج شرطی ندارد و تنها شرطش ایمان، اخلاص و عشق خدمت به مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار