خطیب نماز جمعه شهرستان مرند:

بسیج عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است

مرند (پانا) - امام جمعه شهرستان مرند گفت بسیج عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت زاده،در خطبه های این هفته از نماز جمعه شهرستان مرند با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده گفت: در احادیث نیز آمده است،که در آینده پیروزی اسلام و زمینه ظهور حکومت مهدوی و ریشه کنی کفر و استکبار جهانی با رهبری ملت عزیز ایران خواهد شد و ما امیدواریم که این شرافت نصیب ما شود.

وی در ادامه افزود: برادران عزیز، بسیج مستضعفین عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگار امام است، امام مصداق بسیج را درایثار،فداکاری،صداقت،عشق به خدا،اسلام و مردم دانسته اند.

وی در ادامه تاکید کرد:بسیج در جنگ دفاع مقدس،این جنگ خانمانسوز و ویرانگر که تمام مستکبرین در طول هشت سال علیه ملت ایران و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی کمر بسته بودند،با تمام قدرت ایستادگی کرد و بعد از آن با تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان که هر ملت دیگری را می‌توانست از پای در بیاورد مقابله کرد.

امام جمعه شهرستان مرند با اشاره به مسائل فلسطین و جنایات اسرائیل در غزه خاطرنشان کرد:این نفرت از اسرائیل را ده ها میلیارد دلار نمی‌توانست انجام دهد،این نفرت نتیجه خون بچه های معصوم فلسطین و ملت مظلوم اما مقتدر غزه است.

وی در ادامه گفت:دفاع از مظلوم برای ایران و جهاد در راه خدا،دستور خداوند است تا زمان نابودی دشمنان خدا و نجات مظلومین مخصوصا پاک سازی کشور های اسلامی از وجود و فکر نجس کفار و مستکبرین.

وی در ادامه افزود:این رژیم(صهیونیستی)در حال احتضار و جان دادن است،ولی برای نابودی و دفن هرچه سریعتر آن باید دولت های مسلمان همت کنند و از حرف به عمل آمده و مانع رفت و آمد کشتی های اسرائیلی شوند.

دانش آموز خبرنگار: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار