فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

تاثیر روشن‌بینی مردم ایران بر ایستادگی مردم جهان در مقابل رژیم صهیونیستی

تبریز(پانا) - فرمانده سپاه عاشورای استان ایستادگی مردم ایران در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا را عمل به دستورات خداوند و قرآن کریم بیان کرد و گفت روشن‌بینی مردم ایران بر ایستادگی مردم جهان در مقابل رژیم صهیونیستی تاثیرگذار بوده است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر روشن‌بینی مردم ایران بر ایستادگی مردم جهان در مقابل رژیم صهیونیستی

اصغر عباسقلی‌زاده در راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: درود بر شما مردم شریف و باغیرت که همیشه عزت و سرافرازی را بر جهان اسلام می آفرینید.

وی در ادامه بیداری مردم جهان با هر دینی را تاثیر بیداری مردم شریف ایران بر تمام جهان دانست و گفت:امروزه مردم جهان از غرب تا شرق در برابر رژیم صهیونیستی و دشمنان انسانیت ایستاده است و این ایستادگی به خاطر روشن بینی مردم شریف ایران است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران و پرچمداران مردم آذربایجان‌شرقی در راستای بیداری مردم دنیا و بیدار کردن وجدان‌های خفته دنیا نقش بسزایی داشته اند.

عباسقلی‌زاده در ادامه ضمن اشاره به ایستادگی مردم جهان در مقابل رژیم کودک کش صهیونیست گفت : امروز مردم ایران به وصیت حضرت محمد(ص) و مولای متقیان علی (ع) عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: عفت زینبی در خواهران ایران وجود دارد و ما خداوند را شاکر هستیم که مردم ایران را تحت فرمان رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی قرارداده است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن انسانیت و حقوق بشر در جهان است

عباسقلی‌زاده در ادامه گفت:امروزه ماهیت پلید رژیم صهیونیستی به بر همه مردم جهان ثابت شده است و آمریکا و رژیم صهیونیستی حق ندارند از حقوق بشر حرف بزنند.

وی در ادامه به عمل مردم ایران به آیات قرآن و دستورات خداوند اشاره کرد و افزود: تنها کشوری که در جهان به دستورات خداوند و قرآن کریم ندای لبیک سرداده، مردم شریف ایران است.

عباسقلیزاده بیان کرد: ما با جان و مال خود برای صیانت از حقوق مظلومیت و آرمان‌‌های انقلاب خواهیم ایستاد.

شعار ما ملت امام حسین(ع)، شعار امام حسین(ع) است

وی تاکید کرد: هر صدایی که در راستای ناحق کردن حق مردم مظلوم فلسطین و دفاع از رژیم صهیونیستی باشد صدای شیطان است.

عباسقلیزاده در خاطرنشان کرد: مردم فلسطین ۷۵ سال است زیر ظلم و جنایت هستند و امروز روز آزادی آنها میباشد و فلسطین و مردم مظلوم آن چندین سال است که زیر ظلم و استکبار قرار دارن و مردم غزه می‌خواهند که بر این ظلم پایان بدهند.

خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار