معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه پرورشی و مشاوران محور اصلی برنامه‌ها است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت در حوزه پرورشی و مشاوران محور اصلی کار توانمندسازی نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه پرورشی و مشاوران محور اصلی برنامه‌ها است

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت: در تابستان دورهای مختلف آموزشی در حوزه های پرورشی و مشاوران برگزار شد و این دوره ها در طول سال تحصیلی هم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در رابطه با موضوع توانمندسازی محتوای آموزشی غنی برای آن تهیه کنیم هم برای نیروهای پرورشی و هم نیروهای مشاوره زیرا محور اصلی کیفیت بخشی ما هم اجرای برنامه فراگیر و ۵فعالیت محوری است و ما معتقد هستیم که اگر فعالیت‌ها به درستی انجام شود مطمنا به کیفیت فعالیت ها افزوده خواهد شد.

مهدوی خواه ادامه داد: ما در غالب برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی سعی کردیم که بسته فعالیت های پرورشی را متنوع ببینیم تا این سفره رنگی باشد بطوری که دانش آموزان هر استعداد و علاقه و یا مهارتی که دارند در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، قرآنی و ورزشی بتواند در قالب مسابقات و جشنواره ها و تشکل های دانش آموزی شرکت کند و نقش آفرینی کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت: تلاش ما این است که دانش آموزانی که به لحاظ علمی توانمندی لازم را دارند تلاش شود که به لحاظ بقیه توانمندی ها به سطح مطلوبی دست پیدا کنند و یا در حوزه ورزشی بتوانند در سایر حوزه ها توانمندی کسب کنند.

وی در پایان گفت: به دلایل فوق تربیت تمام ساحتی برای ما اولویت دارد و تلاش می کنیم که انشاالله این اتفاق رقم بخورد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار