معاون وزیر و رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در همدان:

جریان‌سازی تربیتی باید در مدارس غیردولتی شکل گیرد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی ‌وزارت آموزش و پرورش گفت جریان‌سازی تربیتی باید در مدارس غیر دولتی شکل گیرد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جریان‌سازی تربیتی باید در مدارس غیردولتی شکل گیرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مرکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به همراه شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آموزشگاه علمی همدان بازدید کرد.

محمودزاده در این دیدار ضمن بازدید از نمازخانه، کارگاه کار و فن‌آوری، آزمایشگاه علوم، فیزیک و شیمی و حضور در کلاس دانش‌آموزان گفت: ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در کنار یکدیگر و به موازات هم از اهداف اصلی این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه در برخی مدارس غیردولتی ابتکارات و فعالیت‌های ارزشمندی هم در حوزه آموزش و هم در حوزه فرهنگی صورت می‌گیرد که به خوبی انعکاس داده نشده‌است، تصریح کرد: جریان‌سازی‌های تربیتی باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات و ابتکارات خوب این مدارس در فضای رسانه‌ای کشور باید منعکس شود.

محمودزاده با تاکید بر تبیین مسائل دینی، مذهبی و بصیرتی برای دانش‌آموزان مدارس غیردولتی، اظهار کرد: ماموریت اساسی ما تربیت دانش‌آموزان در طراز انقلاب اسلامی است و در این زمینه باید بسترهای فرهنگی مناسب را فراهم کنیم.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت نظام‌مندسازی فعالیت‌های تربیتی در مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: تا برنامه‌های تربیتی به صورت هدفمند اجرایی نشود، آن نتایج لازمی که انتظار داریم در سطح مدرسه اتفاق بیافتد، رخ نمی‌دهد و در این زمینه باید با برنامه‌ریزی و طراحی درست حرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار