رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان رقم خواهد خورد

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت خوب دانش‌آموزان است و حفظ و گسترش دستاوردهای این انقلاب توسط دانش‌آموزان در آینده شکل خواهد پذیرفت.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان رقم خواهد خورد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده، رئیس این سازمان‌ با حضور در آموزشگاه معراج اندیشه از نزدیک با معلمان و دانش‌آموزان مدرسه دیدار و گفت‌گو کرد.

محمودزاده در این دیدار ضمن حضور در آیین صبحگاهی و تقدیر از فعالیت‌های آموزشگاه گفت: رزمندگان ما به شهادت رسیدند و کلاس درس‌شان ناتمام ماند ولی درس ازخودگذشتگی و شهامت را به ما و جهانیان آموختند و باید این آموزه‌ها عبرتی بشود برای کسانی که دست به کودک‌کُشی و نسل‌کُشی می‌زنند.

وی افزود: ما در این مکان از رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می‌کنیم و امیدواریم که هرچه سریعتر اسرائیل از صحنه روزگار پاک شود و زنان و مردان فلسطینی بتوانند در آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

محمودزاده ادامه داد: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت خوب دانش‌آموزان است و حفظ و گسترش دستاوردهای این انقلاب توسط دانش‌آموزان در آینده شکل خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: آینده جوامع در مدرسه طراحی می‌شود و طبق شعار امسال که به عنوان «مدرسه قوی، ایران قوی» است، آینده این نظام و انقلاب نیز در گرو دانش‌آموزانی قوی، باایمان و سختکوش است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید فضا را برای دانش‌آموزان مهیا کند، تصریح کرد: اجرای سند تحول بنیادین و منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) چراغ راه ما در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار