کارگاه علمی-تخصص طلای سرخ در فاروج

فاروج (پانا) - دومین کارگاه علمی-تخصص طلای سرخ (زعفران) فاروج با حضور ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، عبدالرضا فرزانه فرماندار فاروج، حجه الاسلام سویدانلویی امام جمعه فاروج، مدیران کل جهاد کشاورزی و امور عشایری و مسئولین استانی در شهرستان فاروج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه علمی-تخصص طلای سرخ در فاروج

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: باید برای ارتقا زیرساخت های کیفی و کمی در محصول زعفران میزگرد و رویدادهای تخصصی با حضور همه حلقه های زنجیره اعم از تولید، بازاریابی و متخصصین علمی برگزار شود تا بتوان زنجیره اقتصادی این محصول را تکمیل کرد.

ناصر فخر موحدی همچنین با اشاره به جلسات و مذاکرات صورت گرفته با معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه کشور تصریح کرد: در پی ثبت و صادرات محصول زعفران باکیفیت فاروج تحت برند شهرستان هستیم و برای این امر جلسات متعددی با معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شده است.

عبدالرضا فرزانه فرماندار فاروج بیان کرد: شهرستان فاروج سومین تولیدکننده بزرگ زعفران در کشور، در زمینه صنایع تبدیلی این محصول نیازمند توجه ویژه است.

فرماندار فاروج در ادامه افزود: هماهنگی لازم جهت بازدید سرمایه گذاران فاروجی از بازه های تولید و بسته بندی زعفران در شرکت های پیشرو صورت پذیرد تا بتوان فناوری های جدید را در زمینه زعفران در فاروج به کار گرفت.

خبرنگار: فاطمه نیکنام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار