رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

حضور پررنگ دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حضور پررنگ و پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، این حضور را در ادامه فرمایش امام راحل مبنی بر محو اسرائیل از صفحه روزگار و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص حذف اسرائیل تا ۲۵ سال آینده دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۹۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور پررنگ دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

احمد محمودزاده در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور ۳ مناسبت بزرگ و مهم تبعید حضرت امام خمینی، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه نسل نوجوان و دانش‌آموزان باید بدانند که چه شیطنت‌هایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ۵۸ اوج همه افشاگری‌ها بود که مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد که امام راحل آن را به عنوان انقلاب دوم نام نهادند.

محمودزاده افزود: امروز نسل حاضر و دانش‌آموزان در مدارس ضمن اینکه باید مطالعه کنند که چه اتفاقاتی در طول تاریخ افتاده و معلمان هم این اتفاقات را به نسل حاضر انتقال دهند تا دانش‌آموزان برای تشکیل ایران قوی که انتظار داریم از مدرسه شکل بگیرد این اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: از طرفی امسال اتفاقات غزه رخ داده که دانش‌آموزان با حضور خود در راهپیمایی هم با مردم هم کودکان و دانش‌آموزان غزه و فلسطین ابراز همدردی می‌کنند و هم انزجار دارند از اتفاقی که در غزه صورت می‌پذیرد.

وی گفت: همه دانش‌آموزان حضور پررنگ در راهپیمایی دارند تا در ادامه مسیر بتوانیم با رویکردهایی که در حوزه‌های آموزشی و تربیتی شکل می‌پذیرد روزبه‌روز ایران قوی‌تری را تشکیل دهیم و مشت محکمی بر دهان اسرائیل و آمریکای جنایتکار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار