پیام احمد محمودزاده به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله سیزده آبان؛

فریاد دانش‌آموزان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در کشور طنین‌انداز می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه‌ مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در پیامی ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان خواستار مشارکت و حضور حداکثری دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی در این مراسم ملی شد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فریاد دانش‌آموزان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در کشور طنین‌انداز می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام احمد محمودزاده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یوم‌‌الله سیزدهم آبان هر سال یاد‌آور سه جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است. روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در مدرسه فیضیه، در قلب تپنده دانش ایمانی و فقه ربانی و واکنش رژیم سلطنتی در تبعید ایشان در روز 13 آبان 1343 نشان از پیروزی مطلق منطق برخاسته از بینش الهی بر منطق متکی بر زور و خودکامگی داشت.

همانگونه که شهادت دانش‌آموزان ایرانی در 13 آبان سال 1357 در راه بیان خواسته‌های برحق ملت ایران در محوطه دانشگاه تهران نشان داد که استبداد و ظلم ضد دانش و آزادگی است و دانش برخاسته از ایمان محصلان ایرانی حکومت استبدادی وابسته را به عجز می‌کشاند و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 نشان دادند که دانش، بینش و ایمان انقلابی می‌تواند بزرگترین دشمنان نظام و انقلاب را به زانو در‌آورد.

این تجربه گران‌سنگ استبداد و استکبار‌ ستیزی، تکلیف سنگینی بر دوش ‌دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌نهد و بر ما واجب می‌سازد که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

امروز نوجوانان و دانش‌آموزان‌ می‌توانند با روحیه دشمن‌شناسی و تاسی از فرهنگ دینی و شناخت راه و رسم شهدا و ایثارگران از جمله شهید فهمیده و سایر شهدای نوجوان و بسیجی، مبارزه با متجاوز را به شکل و شیوه روز دنیا انجام دهند تا در آینده نقش ماندگاری از خود در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و ایثارگران برجای گذارند.

این‌روزها جهانیان نظاره‌گر تجاوز‌های رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در غزه و قتل عام کودکان و نوجوانان بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی‌اند و امروز بر هر نوجوان ایرانی و آزاده‌ای واجب است تا با بصیرت و هوشیاری در برابر ظلم آشکار رژیم صهیونیستی به میدان آمده و با غریو فریادهای خود جنایات اشغالگران قدس شریف را محکوم کند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ مدارس و مراکز غیردولتی ‌روز بزرگ 13 آبان را گرامی می‌دارم و امیدوارم همه دانش‌آموزان و معلمان عزیز با تلاش بیشتر در راه علم‌اندوزی و دانش‌افزایی در عرصه جهانی درخشان باشند و از همه دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، بار دیگر پرچم استکبارستیزی را به اهتزار درآورده و حمایت جانانه خود ‌از همه مظلومان جهان به‌ویژه همنوعان مظلوم خود در غزه را به گوش جهانیان برسانید. بیایید تا قدرت‌ مدرسه قوی ایران قوی را به دنیا نشان دهیم.

و لذا اینجانب روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز‌ را به همه دانش‌آموزان ایرانی به‌ویژه دانش‌آموزان ‌مدارس غیردولتی صمیمانه تبریک گفته و سعادت و توفیقات همه عزیزان در راه اعتلای ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار