رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

استفاده از ظرفیت بالای قانون شوراهای آموزش و پرورش مورد تاکید است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت استفاده از ظرفیت بالای قانون شوراهای آموزش و پرورش مورد تاکید است.

کد مطلب: ۱۴۲۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت بالای قانون شوراهای آموزش و پرورش مورد تاکید است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده با اشاره به اهتمام در تدوین برنامه اجرایی و عملیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: رسیدن به اهداف عالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار جدی است و در این راستا برنامه عملیاتی و اجرایی مدون تدوین خواهد شد.

وی با تاکید بر استقرار و اجرای کامل برنامه درس ملی تصریح کرد: توجه به کلاس درس، مفاهیم کتب درسی و معلم از جمله محورهای اصلی اسناد بالادستی است که در تحقق این اهداف، تلاش‌ها سرعت بیشتری به خود گرفته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش، کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی را از برنامه‌های جدی نظام تعلیم و تربیت کشور دانست و افزود: توسعه مهارت‌آموزی، عدالت تربیتی، تقویت مدارس دولتی و نظارت جدی بر مدارس و مراکز غیردولتی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در بخش آموزش و پرورش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قانون ارزشمند شوراهای آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت‌های بالای قانون شوراهای آموزش و پرورش خواست جدی ماست. چرا که معتقدیم توجه به آن می‌تواند بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف را سامان بخشد.

محمودزاده با درخواست از استاندار همدان در راستای برگزاری جلسات منظم شوراهای آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: اهتمام جدی استاندار محترم در راستای تشکیل منظم جلسات و دستورات مقتضی به سایر نهادها می‌تواند بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها در حوزه آموزش و پرورش را برطرف کرده و عوامل موثر و سهیم را در این راستا تقویت کند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اجرایی‌سازی برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: قانون شوراهای آموزش و پرورش می‌تواند در زمینه تحقق این اهداف بسیار موثر عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار