معاون وزیر آموزش و پرورش در دیداربا امام جمعه همدان:

توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان از دغدغه‌های مهم مقام عالی وزارت است

انتقال پیام شهدا به نسل حاضر ضروری است

تهران(پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با امام جمعه همدان انتقال پیام شهدا به نسل حاضر را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۰۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان از دغدغه‌های مهم مقام عالی وزارت است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در سفر به همدان با آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و جمعی از فرزندان شهدا در آن استان دیدار کرد.

احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با احترام به حضور فرزندان معظم شهدا در این جلسه گفت: عهد می‌بندیم که در مجموعه وزارت آموزش و پرورش دنباله‌رو آرمان‌های شهدا و مسیر روشن آنان باشیم چرا که باور داریم موفقیت‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون این عزیزان است که از جان خود برای سربلندی ایران بزرگ اسلامی گذشتند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان از دغدغه‌های جدی وزیر آموزش و پرورش است که برای سال‌های آتی برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته‌ است.

محمودزاده جذب نیروی انسانی با کیفیت را در راستای اجرایی‌سازی اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواند و افزود: دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرجع اصلی تربیت معلم در کشور می‌تواند نقش بسیار ارزنده‌ای را ایفا کند که باید در رسیدن به این هدف زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با درخواست از نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان مبنی بر همکاری همه ارگان‌ها و نهادها با آموزش و پرورش، تصریح کرد: توصیه و تشویق نهادهای فرهنگی استان به همکاری در مسائل آموزش و پرورش می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای نظام تعلیم و تربیت کشور باشد.

محمودزاده با تاکید بر ضرورت تقویت رویکردهای فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش از امام جمعه آن استان درخواست کرد تا تمامی دستگاه‌های فرهنگی استان را در حمایت از اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش تشویق کند.

وی در این دیدار ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه با اشاره جایگاه رفیع شهیدان گفت: وظیفه ماست که پای خون شهیدان راست‌قامت کشورمان بایستیم و از آرمان‌های والای آن‌ها پاسداری کنیم.

وی با اشاره به سخن ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" اظهار کرد: انتقال پیام شهدا به نسل حاضر از وظایف اصلی ماست و نباید به هیچ وجه از این موضوع مهم غافل شویم.

محمودزاده اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش‌آموزان و معلمان ضروری دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان و فرزندان عزیز این سرزمین باید با مفاهیم ارزشمند آرمان‌های شهدا آشنا شوند و معلمین سخت‌کوش کشور می‌توانند در این زمینه به دانش‌آموزان آگاهی‌بخشی کنند و منش آنان را همچون چراغ راهی برای آینده ترسیم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار