مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شورای دانش‌آموزی، بازوی قدرتمند مدیران مدارس در مسیر تحول هستند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شورای دانش‌آموزی، تبلور نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در مدرسه و بازوان قدرتمند مدیران مدارس در مسیر تحول هستند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی، بازوی قدرتمند مدیران مدارس در مسیر تحول هستند

علی موحدی صبح امروز در مراسم انتخابات شوراهای دانش آموزی که با شعار «شورای دانش‌آموزی؛ پیشران تحقق ایران قوی» در دبیرستان دخترانه متوسطه اول قدس بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای دانش‌آموزی، تمرین مشارکت آگاهانه برای تعیین سرنوشت آینده کشور و نقش آفرینی ایران در نظم نوین جهانی است.

وی با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی پیش درآمد انتخاب آینده کشور است، گفت: مردم بصیر و فهیم ایران انقلابی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان خواهند داد که سرنوشت ما با رای است که برای اقتدار و عزت ایران اسلامی و الهام بخش دیگر ملت های آزاده خواهد بود.

موحدی گفت: انتخاب بالاترین مقام در کشور یعنی رهبری انقلاب تا اعضای شورای یک مدرسه توسط رای صندوق آرا، نشانه‌ای از موفقیت مردم‌سالاری دینی است.

وی خطاب به مدیران مداس گفت: با اعتماد و باور عمیق به اعضای شوراهای دانش آموزی، از ظرفیت این تشکیلات مهم در تحول بخشی به مدرسه استفاده کنید.

گفتنی است امروز دهم آبان، بیست و ششمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی با مشارکت ۱۲۳ هزار و ۶۷۸ دانش‌آموز دختر و ۱۲۹ هزار و ۳۱ دانش‌آموز پسر بوشهری برای اعضا ۱۳ هزار عضو در همه دوره‌های تحصیلی و با شعار«شورای دانش‌آموزی؛ پیشران تحقق ایران قوی» برگزار شد.

خبرنگار: امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار