مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس:

شورای دانش‌آموزی نقش بسزایی در مدرسه دارد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس گفت منتخبین شورای دانش‌آموزی مدرسه در یک سالی که فعالیت دارند خود را به عنوان همیار مدیر و معاون و مسئولین مدرسه معرفی می‌کنند و در تمامی زمینه‌ها از جمله تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی‌ها نقش بسزایی دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی نقش بسزایی در مدرسه دارد

مرتضی نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد گفت: «انتخابات شورای دانش آموزی به طور منظم در سراسر کشور برگزار می شود. منتخبین شورای دانش آموزی مدرسه در یک سالی که فعالیت دارند خود را به عنوان همیار مدیر و معاون و مسئولین مدرسه معرفی می‌کنند و در تمامی زمینه ها از جمله تصمیم سازی و برنامه ریزی ها نقش بسزایی دارند.»

وی ادامه داد: «این افراد نیاز دانش آموزان را به عنوان یک فرد دغدغه مند در مدرسه تامین می کنند. شورای دانش آموزی می‌تواند در اعتماد به نفس دانش آموزان نقش موثری داشته باشد و کسانی که در شورای دانش آموزی فعالیت دارند در تصمیم گیری کارهایشان نسبت به سایر دانش آموزان قوی تر عمل می‌کنند و شعار همفکری، همدلی، همکاری را سرلوحه تمامی کارها و تصمیم گیری هایشان خواهند کرد.»

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ گفت: «دانش آموزان باید بتوانند در برنامه های مختلف مدرسه شرکت کنند و بهترین و درست ترین تصمیم را ارائه دهند. تمامی برنامه های آموزش و پرورش ناحیه ۷، دانش آموز محور است و از همه دانش آموزان خواست که در تمامی حوزه های پرورشی ایفای نقش کنند تا بتوانند آینده روشنی را برای خود و جامعه اسلامی رقم بزنند و حضور پر‌‌‌رنگ و موثری در جامعه داشته باشند.»

وی در پایان تشریح کرد:«امید است که همه دانش آموزان بتوانند توانایی های خود را کشف کنند و در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری حائز رتبه و مقام شوند.»

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار