خبری برای علاقمندان به حوزه صدا و گویندگی:

از کتاب «صدای تو، شخصیت تو» رونمایی شد

تهران (پانا) - صبح امروز و با حضور گویندگان و مجریان مطرح کشور از کتاب صدای تو، شخصیت تو شامل بررسی و آموزش تکنیک های پرورش صدا رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
  از کتاب «صدای تو، شخصیت تو» رونمایی شد

صبح امروز و همزمان با هفته کتاب، طی مراسمی با حضور جمعی از گویندگان و مجریان مطرح کشور و علاقمندان به حوزه صدا و گویندگی، از کتاب «صدای تو ، شخصیت تو » در محل هتل بزرگ ارم تهران رونمایی شد که سامان کجوری نویسنده کتاب فوق در خصوص انتشار آن، اظهار کرد: در این کتاب صدای شخص از منظر روانشناسی اجتماعی و به عنوان یکی از مؤلفه های کلیدی و مهم شخصیت انسان مورد بررسی و مطالعه قرار داده شده است.

این گوینده و صدا پیشه، گفت: هدف اصلی در این کتاب، کمک به همه علاقمندانی است که فارغ از جنس و کیفیت صدایشان بتوانند با انجام تمرین های کاربردی و عملی به کنترل احساسات منفی یا مثبت و نیز بعضی ویژگی های شخصیتی خود که در صدایشان به وضوح نمود پیدا می کند، پرداخته و بدین ترتیب همواره تصویری زیبا و خودخواسته در ذهن مخاطب به جای بگذارند.

وی اضافه کرد: همچنین در این کتاب سعی شده تا تجربیات شخصی و آموخته های آکادمیک و حرفه ای به زبان ساده و روان در اختیار علاقه مندان به این هنر قرار گیرد تا مخاطب بعد از مطالعه کتاب و انجام کامل و درست تمرینات بتواند به آسانی کنترل صدای خود را در دست داشته و به کیفیت دلخواهش برساند.

در ادامه این رویداد، استاد نصرالله مدقالچی پیشکسوت عرصه دوبله و گویندگی ضمن تقدیر از نگارش کتاب فوق، اظهار داشت: امید است که با توجه به بیش از دو دهه سابقه فعالیت حرفه ای نگارنده درمقام گوینده و مجری این کتاب آموزشی برای علاقمندان راه گشا بوده و مسیر روشنی را برای آنها فراهم کند.

گفتنی است کتاب "صدای تو، شخصیت تو" در 230 صفحه و 21 فصل شامل بررسی و آموزش تکنیک های پرورش صدا و فنون گویندگی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار