مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان رکورد زد

تهران‌(پانا) - مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به افزایش 220 درصدی سودآوری این موسسه نسبت به سال قبل، گفت هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه صندوق در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402، بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کردند که برای اولین بار در 28 سال گذشته اتفاق افتاده و یک رکورد جدید در سودآوری محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان رکورد زد

حمیدرضا نجف‌پورکردی در نشست خبری روز یکشنبه 7 آبان ماه 1402 ضمن آرزوی پیروزی برای مردم فلسطین و نابودی اسرائیل غاصب گفت: در حال حاضر یک میلیون و 600 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته، اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که نخستین مطالبه آنها بر اساس نظرسنجی‌ها، محاسبه ارزش مالکانه است.

وی با اشاره به اینکه، فرهنگیان مطالبات بحقی از صندوق دارند، تصریح کرد: این مطالبات که طی سال‌های گذشته همواره مطرح بوده شامل شفافیت در عملکرد صندوق، سود حداکثری، اصلاح اساسنامه، بهبود بهره‌وری، نظام انتصابات و پرداخت به موقع مطالبات است.

مدیرعامل صندوق افزود: در کنار اجرای طرح بزرگ ارزش مالکانه، سودآوری چشمگیر 4400 میلیارد تومانی صندوق در سال مالی 1402 بود که عمده آن ناشی از افزایش بهره‌وری و مدیریت صحیح منابع است که رکورد تازه‌ای در سودآوری صندوق محسوب شده و نسبت به سال قبل از آن نیز 220 درصد رشد نشان می‌دهد.

نجف‌پور همچنین در خصوص اجرایی کردن طرح ارزش مالکانه اظهار داشت: این طرح در نتیجه یک کار تیمی و با هدف جلب رضایت و تکریم فرهنگیان به سرانجام رسید و فرهنگیان بازنشسته به زودی از نتایج مثبت آن برخوردار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار