توسط گروه جهادی افسران سپاه پیشرفت در خراسان جنوبی صورت گرفت؛

آموزش ۱۲۱هزار نفر ساعت به دانش‌آموزان

بیرجند (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از آموزش ۱۲۱ هزارو ۴۰۰نفر ساعت به دانش‌آموزان استان در ۳هزار و ۴۳۰ نفر روز کاری، توسط ۲۴۵ جهاد گر معلم و دانشجو معلم عضو گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت استان، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ۱۲۱هزار نفر ساعت به دانش‌آموزان

مهدی حسنی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از گروه های جهادی افسران سپاه پیشرفت استان اظهار کرد: اجرای برنامه آسیب شناسی فعالیت جهاد آموزشی، احصا دانش آموزان و مدارس جامعه هدف، نیاز سنجی آموزشی وپرورشی و برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی برای معلمان جهادگر، مهم ترین رویکرد معاونت آموزش ابتدایی در سال جاری است.

وی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی استان در برگزاری آیین تجلیل از فعالان جهادی تعلیم و تربیت خراسان جنوبی، تصریح کرد: اردوهای جهادی افسران سپاه پیشرفت طی ۳ مرحله برگزار شده و مرحله چهارم آن از ۱۳ آبان جاری و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آغاز می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خاطر نشان کرد: طی جلسات مختلف برنامه های بازخوردی برگزاری این اردوها تجزیه و تحلیل شده و کارنامه های دانش آموزان شرکت کننده در این ادوها، برای ارائه خدمات بهتر و اتخاذ تصمیمات مطلوب به طور مستمر مور ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

به گفته حسنی، حمایت، پشتیبانی و نظارت سه رکن اساسی در برگزاری اردوهای جهادی و مهم ترین شاخص در فرایند تعلیم و تربیت به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار