کسب ۱۱ مقام اول کشور درجشنواره «امیدفردا» توسط دانش‌آموزان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۱۱ رتبه نخست کشور در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری (امید فردا) توسط دانش‌آموز دختر استان در رشته‌های مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۱ مقام اول کشور درجشنواره «امیدفردا» توسط دانش‌آموزان خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد، در دیدار با نماینده ولی فقیه که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پررورش برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و فعلیت بخشیدن به آن، در۸۴ رشته و با حضورحدود ۲هزار دانش‌آموز به میزبانی شهرستان «ری» برگزار شد.

وی، با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان، تصریح کرد: شهید حسین فهمیده با جانفشانی و ایثارگری خود، الگویی برای دانش آموزان امروز به ویژه نوجوانان غیور فلسطینی در باریکه نوار غزه به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر موقعیت شناسی و زمان شناسی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: هویت‌بخشی دینی، مهارت افزایی و تقویت خلاقیت دانش‌آموزان، مهم‌ترین رسالت معلمان در بهارستان علم و ادب به شمار می رود.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی با بیان این که ترویج فرهنگ نماز، ایمان و امید در بین دانش آموزان بهارستان علم و ادب، بالاترین ترویج معروف و نهی از منکر است، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۴۰ نماز جماعت در مدارس استان به امامت ائمه جماعات روحانی و فرهنگی در مدارس استان اقامه می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مهم ترین رسالت امروز جامعه فرهنگیان استان تربیت دانش آموزانی است که با تشخیص به موقع حرکت دشمنان و اقدام به موقع و موثر خود نقشه و ترفندهای دشمنان را خنثی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار