حضور فیلم سینمایی «مسخ نرگس» در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «مسخ نرگس» از تولیدات «موسسه سینمایی نگار فیلم تبیان» به کارگردانی حامد علیزاده و تهیه کنندگی سعید شرفی‌کیا پس از طی مراحل فنی و دریافت پروانه نمایش در اولین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی حضور دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور فیلم سینمایی «مسخ نرگس» در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

فیلم سینمایی «مسخ نرگس» از تولیدات «موسسه سینمایی نگار فیلم تبیان» به کارگردانی حامد علیزاده و تهیه کنندگی سعید شرفی‌کیا پس از طی مراحل فنی و دریافت پروانه نمایش در اولین دوره جشنواره فیلم ملی اقوام ایرانی حضور دارد.

این ملودرام عاشقانه در ژانر معمایی، در شهر بوشهر و شهرها و روستاهای اطراف آن مقابل دوربین رفته است.

تمام اتفاقات جذاب و قصه این فیلم با هدف برجسته‌سازی آئین‌ها، تاریخ و تمدن بزرگ مردمان جنوب کشور و با هدف به تصویر کشیدن جاذبه‌های فرهنگی ملموس و تنوع بصری گسترده‌ای که از جنوب کشور وجود دارد رقم خورده است.

به تعبیر دیگر، این فیلم همچنان که قصه جذاب و معمایی خود را روایت می‌کند؛ همزمان انواع زیبایی‌های فرهنگی و تمدنی جنوب کشور و اصالت‌های انسانی و اخلاقی مردمانش را نیز به تصویر می‌کشد.

در این فیلم علاوه بر بازیگران نام آشنای کشور نظیر جمشید هاشم‌پور، بهناز جعفری، پدرام شریفی، مجید نوروزی و… ، تعدادی از هنرمندان بوشهری نیز ایفای نقش کرده‌اند.

لازم به ذکر است؛ تمامی بازیگران این فیلم با لهجه اصیل و شیرین بوشهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی یک رویداد بزرگ سینمایی است که از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری با میزبانی «بنیاد ایران شناسی» برگزار می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار