اعلام برنامه‌های شهرداری تهران در هفته ملی جمعیت

تهران (پانا) - مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته ملی جمعیت در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های شهرداری تهران در هفته ملی جمعیت

به گزارش سایت شهر، حمید صاحب در این رابطه اظهار کرد: در هفته ملی جمعیت که از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ برگزار می‌شود، ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی شامل برپایی ۱۲۳ غرفه ترویجی و تبیینی در حوزه فرزندآوری در محله‌ها و مناطق پرجمعیت و پرتردد پایتخت به ارائه خدمات متنوع به مراجعان می‌پردازند.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های ورزشی، سرگرمی، تفریحی و نیز برگزاری همایش‌های علمی با مشارکت دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی فعال در حوزه جمعیت و فرزندآوری از دیگر اقداماتی است که این اداره کل به عنوان قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده شهرداری تهران در هفته ملی جوانی جمعیت انجام می‌دهد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی بین بخشی با مجموعه‌های برون و درون شهرداری تلاش شده است تا شیرینی و زیبایی فرزند و خانواده ایرانی به شهروندان نمایش داده شود، افزود: با همکاری سازمان زیباسازی طرح‌هایی در قالب پویش فرزندان سرمایه‌های زندگی با مضامین زیبا در شهر اکران شده است. علاوه بر این با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار، شرکت مترو، سازمان اتوبوسرانی و فروشگاه شهروند تلاش شده است به شهر رنگ خانواده و فرزند داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار