مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

امنیت و آرامش امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم هفته پدافند غیرعامل بیان کرد امنیت و آرامش امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است.

کد مطلب: ۱۴۱۷۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و آرامش امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: آمادگی در برابر فشارهای روانی ایجاد شده توسط دشمن، یکی از مصادیق پدافند غیرعامل است. کمبود اطلاعات در دانش آموزان و اخبار ناصحیح از منابع غیرموثق تهدیدی برای تصمیم‌گیری درست است.

وی با اشاره به اینکه ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز در دوران دفاع مقدس شهید شدند، ابراز کرد: استقلال، آزادی و عزت مندی در دنیا حاصل رشادت های شهدا است‌.

وی ضمن اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی و آمریکا و همراهانشان افزود: قلب انسان های بیدار از شدت جنایات این افراد به درد می آید.

سیاهکالی مرادی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل عنوان کرد: پدافند غیرعامل اقداماتی است که در شرایط عادی انجام می شود که از آسیب رسیدن به نقاط حساس جامعه و از تلفات انسانی و غیرانسانی جلوگیری شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در دستان دانش آموزان است. دانش آموزان ضمن داشتن نشاط و شادابی، در کنار فرهنگ نقد صحیح، دستاوردهای انقلاب اسلامی را هم در نظر بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار