شروع به کار دیزل ژنراتور پزشکی قانونی شهرستان بجنورد

بجنورد(پانا) - همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی، دیزل ژنراتور پزشکی قانونی بجنورد شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شروع به کار دیزل ژنراتور پزشکی قانونی شهرستان بجنورد

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی،در این مراسم مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی، نورس ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و حاضرین و تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل مختصری در خصوص خدمات پزشکی قانونی توضیح داده و گفت: طی سالهای اخیر اقدامات ارزنده ای در خصوص پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در اداره کل صورت گرفته است.

سپس معاون اداری مالی و رابط پدافند غیرعامل پزشکی قانونی استان، امجدی در خصوص اهم اقدامات انجام شده در خصوص پدافندغیر عامل در حوزه‌های مختلف از جمله حفاظت فیزیکی، سایبری توضیحاتی ارائه داد و مشخصات دیزل اداره کل از جمله ظرفیت دیزل و هزینه انجام شده برای خرید آن و شرکت سازنده را ارائه کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری، رستمی ضمن تشکر و تقدیر از تلاشهای انجام شده در پزشکی قانونی، با آرزوی تحقق شعار" ایران پایدار به وسعت ایمان و به بلندای امید" به همراه مدیر کل پزشکی قانونی استان،دکتر نورس اقدام به راه اندازی دیزل اداره کل کردند.

در پایان مدیر کل پدافند غیر عامل استان از سردخانه اتاقی و موتورخانه پزشکی قانونی استان بازدید کرد و از نزدیک با سایر اقدامات حوزه بحران و پدافند غیرعامل و کمبودهای پزشکی قانونی از جمله خودرو مرتبط با بحران و صحنه جرم آشنا شد و قول مساعدت و همکاری لازم را داد.
خبرنگار: ذکیه برهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار