نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

بانوان در تربیت نسل حماسه‌ساز نقش اصلی را ایفا می‌کنند

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت تبیین زندگی بانوان شهیده برعهده متولیان فرهنگی است چرا که زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز نقش اساسی دارند و باید الگویی در این زمینه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بانوان در تربیت نسل حماسه‌ساز نقش اصلی را ایفا می‌کنند

اجلاسیه بانوان کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از خانواده‌ای شهدا و فعالان حوزه دفاع‌ مقدس در تالار معلم تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در این اجلاسیه به فعالیت های اثربخش بانوان در قبل از انقلاب و بعد از آن در جبهه حق علیه باطل اشاره کرده و گفت: حضور زنان نقشی اساسی داشت و وجود زنان شهیده، جانباز و آزاده گواه این مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: نقش بانوان در تربیت نسل حماسه ساز بسیار مهم بوده و در واقع این زنان بودند که در ایام جنگ دفاع مقدس و به نوعی در جنگ رسانه ای و فرهنگی حال حاضر کانون خانواده را مدیریت می کنند.

وی تاکید کرد: تبیین زندگی زنان شهیده کشورمان بسیار کمرنگ بوده و متولیان فرهنگی باید با جدیت نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

زهرا کوهی مدیرکل امور بانوان استاندار نیز در این آیین ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده ذیل کنگره ۱۰هزار شهید استان گفت: اقدامات انجام شده در حوزه دانش آموزی و مدارس که با همکاری امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته برجسته و شاخص می باشد.

اجلاسیه بانوان آذربایجان شرقی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان در تالار معلم تبریز برگزار و در آن از دو نویسنده دفاع مقدس تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار : امیرمهدی سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار