با رویکرد متفاوت تبیینی صورت گرفت؛

برگزاری ۶هزار یادواره شهدای مدرسه ای در راستای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- طی نشست بررسی اقدامات کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان آذربایجان شرقی، برگزاری ۶هزار یادواره شهدای مدرسه ای اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۶هزار یادواره شهدای مدرسه ای در راستای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی

جلسه بررسی عملکرد کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان کنگره یادواره ۱۰ هزار شهید استان در آموزش و پرورش برگزار شد که رئیس ستاد اجرایی کنگره ۱۰ هزار شهید و استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: کمیته فرهنگیان و دانش آموزان این کنگره، شروع خوبی داشته‌اند و اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.
عابدین رضوی خرم افزود: با توجه به جامعه آماری فرهنگیان و دانش آموزان و اهمیت این گروه، انتظار می رود ضرورت برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان در مدارس بیش از پیش تبیین شود.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید حال و هوای کنگره در مدارس و شهر معلوم بوده و در اذهان عمومی زنده باشد، رسانه‌ها نیز باید به رسالت خود در این خصوص عمل کنند.
مسعود سعادتی در این نشست از برگزاری ۶ هزار یادواره شهدا در مدارس استان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد متفاوتی در تبیین زندگی شهدا در این کنگره برنامه ریزی شده است، تولید پوستر، تولید آلبوم سرودهای دانش‌آموزی، تدوین و چاپ کتاب قصه و رمان و کتاب صوتی با موضوع زندگینامه شهدای دانش آموز از اقدامات شاخص عنوان کرد.
سعادتی همچنین گفت: برگزاری اردوی راهیان نور فرهنگیان و دانش آموزان به منظور آشنایی این قشر با شهدا و مناطق جنگی و عملیاتی در راستای برگزاری کنگره یادواره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی انجام می گیرد.
گفتنی است؛برگزاری مسابقات کتابخوانی دفاع مقدس شهدای فرهنگی و دانش آموزی، بهسازی و فضاسازی مدارس محروم و کم‌برخوردار و برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان استان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در راستای کنگره ۱۰ هزار شهید استان است که در این گزارش عنوان شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد امین کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار