مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز:

نصب تندیس شهید در مدارس، دانش‌آموزان را با آرمان‌های شهدا همسو کرد

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز گفت با اجرای عملیاتی «هر دانش‌آموز، یک شهید» دانش‌آموزان با آرمان‌های شهدا همسو و هم‌جهت شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نصب تندیس شهید در مدارس، دانش‌آموزان را با آرمان‌های شهدا همسو کرد

در آستانه کنگره ملی ۱۰‌هزار شهید آذربایجان شرقی؛ یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در ویژه برنامه پاسداشت ۵۷ شهید دانش آموز و ۱۱ شهید معلم ناحیه با اجرای برنامه های متنوع در محل سینما ناجی تبریز برگزار شد.

اسفندیار صادقی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ شهادت در مدارس از اهداف مهم دستگاه تعلیم و تربیت است، گفت: تبیین، توصیف و شفاف سازی گذشته، حال و آینده به صورت واقعی و عینی در مدارس برای فرهنگیان و دانش آموزان جهت درک آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی از اهداف اصلی برگزاری این یادواره به عنوان پیش یادواره ای برای کنگره۱۰هزار شهید استان آذربایجان شرقی همزمان با برگزاری یادواره های شهدا در مدارس ناحیه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز خاطرنشان کرد: راه ما با زمان دفاع مقدس هیچ تغییری نکرده است و همچنان که در زمان جنگ تحمیلی شهدا برای سربلندی اسلام و ولایت از جان خود گذشتند، برای تحقق جهاد تبیین هم به شهدا نیاز داریم چون شهید برای تمام امت اسلامی و تمام اعصار است.

وی افزود: تمام همت و نیت کسانی که در آموزش و پرورش در کنگره ده هزار شهید استان تلاش می کنند این است که شهدای معلم را به نحو پسندیده ای به معلمان و آحاد مردم معرفی کنند.

صادقی گفت: امسال کار ابتکاری و خاصی که برای کنگره ملی در مدارس ناحیه انجام داده‌ایم نصب تندیس و عکس مقدس شهدا در هر مدرسه ای که به نام شهید مزین بود انجام شد.

وی ادامه داد: هر مدرسه ای که شهید دانش آموز دارد و یا هر همکاری فرزند شهید است، تمثال مبارک پدر بزرگوار شهیدشان در همان مدرسه محل خدمتشان نصب شده است.

صادقی گفت: با اجرای عملیاتی «هردانش آموز، یک شهید» دانش آموزان را با آرمان های شهدا همسو و هم جهت کرده ایم.

خبرنگار: وحید امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار