حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

یکی از وظایف مهم دانش‌آموزان، تاثیرگذار بودن در جامعه است

مراسم زنگ استکبارستیزی در دبیرستان عفتیه ناحیه ۴ تبریز برگزار شد

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی زنگ استکبارستیزی را روز بسیار مهمی برای دانش‌آموزان دانست و مهم‌ترین وظیفه برای دانش‌آموزان را فرد تأثیرگذار در جامعه بودن عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از وظایف مهم دانش‌آموزان، تاثیرگذار بودن در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم زنگ استکبارستیزی دبیرستان عفتیه ناحیه ۴تبریز گفت: روز ۱۳ آبان در تقویم به عنوان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی معادل عنصر اصلی شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان در سال۱۳۵۷ در جلوی دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳۵۸ توسط دانشجویان انقلابی است که امام راحل انقلاب دوم نامیدند.

نماینده ولی فقیه با خاطرنشان ساختن اینکه یوم الله امسال با شعار ظلم ستیزی است، از شهید آرمان علیوردی بسیجی انقلابی پیرو خط امام یاد کرد.

وی تاکید کرد:شما دانش آموزان باید خوب درس بخوانید که برای کشور مفید باشید تنها ۹ ماه از پیروزی انقلاب می‌گذشت که دانشجویان با پیدا کردن لانه جاسوسی آمریکا انقلاب را سربلند کردند و بخشی از این اطلاعات محرمانه رو مدرک کرده و فعالیت های مخفی در آمریکا رو فاش کردند و امام خمینی (ره) این اقدام دانش آموزی را انقلاب دوم اعلام کردند.

آل هاشم تصریح کرد: آنچه این نظریه را تکمیل می کند معادل با تخریب لانه جاسوسی آمریکا بود.

وی در ادامه گفت: کار دانشجویان انقلابی جهان را فروریخت دیروز در سخنان دبیر کل مبارز و مجاهد به خوبی به جنگ آمریکا در غزه اشاره شد و آمریکا را کودک کش اعلام کرد.

وی ادامه داد: شما دانش آموزان به عنوان میراث گران باید هر سال این روز را بزرگ و گرامی بدارید. شما دانش آموزان باید به دانش آموزان شهید غزه همدم باشید و نفرت خود را به دشمن نشان بدهید و این زنگ استکبار ستیزی باید با اهمیت به روز۱۳ آبان یاد شود.

وی در آخر خاطرنشان کرد: زنگ مقاوت را حق جوان ها می‌دانیم، جوان های عراق، جوان های لبنان و جوان های ایران، قدر معلمان خود را بدانید و یکی از کارهای مهمی که شما دانش آموزان دارید این است که درس بخوانید و فرد تاثیرگذار در کشور باشید.

مسعود سعادتی نیز در این مراسم تاکید کرد: امروز چند مناسبت مهم در تقویم رسمی کشور ثابت شده روز ۱۳ آبان، تبعید امام و لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: امروز اتفاقاتی که در غزه روی داده بسیار حزن انگیز است و شما دانش اموزان با شرکت در این برنامه ها به آنها روحیه می دهید و خوشحالی خودتون رو با دانش آموزان غزه به اشتراک می گذارید انشاالله روزی باشد که در قدس همه باهم و در کنار هم نماز بخوانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار