با مشارکت استانداری اردبیل کلاس‌های قطبی برای دروس لازم‌التوجه برگزار می‌شود

اردبیل(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از تشکیل کلاس‌های قطبی برای دروس لازم‌التوجه با مشارکت استانداری اردبیل در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
با مشارکت استانداری اردبیل کلاس‌های قطبی برای دروس لازم‌التوجه برگزار می‌شود

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در آیین تجلیل از دبیران سرآمد طرح تدریس تلویزیونی با اشاره به ارتقای رتبه استان اردبیل در شاخص نمره و درصد قبولی در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ افزود: این موفقیت ها در راستای اجرای کار با برنامه در معاونت آموزش متوسطه استان اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس باید با اجرای منظم برنامه درس ملی و نظارت بالینی بر عملکرد عوامل اجرایی و رعایت زمان آموزش و استفاده از ظرفیت گروه‌های آموزشی و مشاوران مدارس برای ارتقای کیفیت آموزشی استان تلاش کنند.

به گفته وی یکی از برنامه‌های سال گذشته معاونت آموزش متوسطه تدریس دبیران پایه دوازدهم بود که امسال نیز این برنامه دنبال خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با بیان اینکه نهایی شدن امتحانات خردادماه پایه دهم و یازدهم در سال تحصیلی جدید قطعی است، گفت: در سال تحصیلی جدید توجه به تمامی پایه‌ها در دوره متوسطه دوم مورد نظر خواهد بود.

مشکی همچنین از تشکیل کلاس‌های قطبی برای دروس لازم التوجه با مشارکت استانداری اردبیل خبر داد و گفت: ارتقای مهارت شایستگی حرفه‌ای دبیران در قالب درس پژوهی چاپ و تدوین آن ویژه دوازدهم، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای برای دانش آموزان را از اهم برنامه‌های معاونت آموزش متوسطه استان در سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دبیرانی که در شبکه سیمای استان اردبیل در قالب طرح تدریس تلویزیونی مشارکت داشتند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار