مالکی در گفت‌وگو با پانا:

جنایات رژیم صهیونیستی در هیچکدام از جنگ‌های تاریخ ثبت نشده است

مجامع بین‌الملل هیچ واکنشی نسبت به این اقدام غیر انسانی از خود نشان ندادند/باید اسرائیل در صحنه‌های بین‌المللی محکوم شود

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس ضمن محکوم کردن حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی، گفت ایران یکی از کشور‌های پیشتاز در کمک به مردم مطلوم فلسطین است و از کشورهای اسلامی و کشور‌های عربی، انتظار می‌رود تا به گروه حماس در پاسخ به این اقدام وحشیانه‌ی رژیم صهونیستی یاری دهند.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جنایات رژیم صهیونیستی در هیچکدام از جنگ‌های تاریخ ثبت نشده است

فداحسین مالکی در خصوص حمله بی‌رحمانه‌ رژیم صهونیستی به بیمارستان المعمدانی گفت: «حمله‌ای که شب گذشته به این بیمارستان شد در تاریخ بی‌سابقه است و در هیچکدام از جنگ‌های تاریخ این نوع جنایت ثبت نشده است. با توجه به اینکه این بیمارستان پناهگاه تعداد بسیاری از کودکان، زنان و بیماران بی‌پناه بود، سکوت مجامع بین‌المللی در این خصوص بسیار تعجب برانگیز است.»
وی افزود: « مجامع بین‌الملل هیچ واکنشی نسبت به این اقدام غیر انسانی از خود نشان ندادند ولیکن لازم است اسرائیل در صحنه‌های بین‌المللی محکوم شود.»
این عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، جمهوری اسلامی ایران را یکی از کشور‌های پیشتاز در کمک به مردم مطلوم فلسطین دانست و بیان کرد: «تمامی مردم آزاده دنیا انزجاز خود را نسبت به این حمله ابراز کرده‌اند؛ از کشورهای اسلامی و کشور‌های عربی، انتظار می‌رود تا به گروه حماس در پاسخ به این اقدام وحشیانه‌ی رژیم صهونیستی یاری دهند.»

شب گذشته رژیم صهیونیستی طی حملاتی هوایی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد. حمله به این بیمارستان در حالی صورت گرفت که بسیاری از افراد درون بیمارستان زنان و کودکان بی‌دفاع بودند. در پی این حمله؛ سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد در بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از ۸۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار