کمیته ملی المپیک جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

تهران (پانا) - کمیته ملی المپیک ایران در بیانیه‌ای، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیته ملی المپیک جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

‌کمیته ملی المپیک ایران در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین،جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

در متن بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است:

«رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی بار دیگر همچون ۷۰ سال گذشته در تداوم جنایات ننگین خود بر علیه ملت بر حق و مظلوم فلسطین، ضمن حملات بی رحمانه شبانه روزی بر علیه مردم بی دفاع، مظلوم، مقاوم و شجاع نوار غزه پس از محاصره کامل آن و قطع آب و برق، بمباران و تخریب خانه‌های مسکونی، اینبار در حمله ددمنشانه دیگر خود به بیمارستانی در غزه با به شهادت رساندن صد‌ها تن از مردم بی دفاع و مظلوم غزه بخصوص کودکان و زنان، خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان داد تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچک‌ترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین المللی در زمان جنگ ندارد.
ضمن محکومیت شدید جنایات شنیع رژیم اشغالگر قدس در غزه و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین بخصوص خانواده‌های شهدای غزه، از جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی بویژه ملت‌های آزادی خواه جهان انتظار می‌رود ضمن محکومیت جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم جعلی صهیونیستی به وظایف و مسئولیت بین المللی خود در بررسی و محکومیت سریع این جنایات جنگی عمل نمایند.
بدون تردید خون شهدای مظلوم غزه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزادسازی کشورشان از اشغالگران صهیونیستی جزم‌تر خواهد کرد.»

به‌دنبال جنایات جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل کشی مردم مظلوم و بی دفاع این شهر، از سوی دولت امروز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار