هادی زمانی نژاد در آیین گرامیداشت روز عصای سفید:

روز عصای سفید بهانه‌ای ارزشمند برای توجه بیشتر به نابینایان و کم بینایان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه اگرچه چشم‌های یک نابینا به روی دنیا بسته شده اما  با چشم دل و دیگر حس‌هایی که خداوند به همه ارزانی کرده است، می‌بیند و درک می کند و تسلیم ناتوانی جسمانی نمی‌شود بر گرامیداشت این روز که بهانه‌‌ای ارزشمند برای توجه بیشتر به این قشر از جامعه است تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
روز عصای سفید بهانه‌ای ارزشمند برای توجه بیشتر به نابینایان و کم بینایان است

آئین گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در راستای بزرگداشت نابینایان و کم بینایان به ویژه دانش آموزان روشندل، با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در مجنمع نابینایان نرجس برگزار شد.

هادی زمانی نژاد ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و بیان توانمندی ها و استعدادهای روشندلان اظهار کرد: اگرچه چشم های یک نابینا به روی دنیا بسته شده اما با چشم دل و دیگر حس هایی که خداوند به همه ما ارزانی کرده است، می‌بیند و درک می کند و تسلیم ناتوانی جسمانی نمی شود. ما می توانیم هر کاری را که می خواهیم انجام دهیم و به اهداف خود برسیم اگربه اندازه کافی به آن پایبند باشیم. اگر چراغ دل خاموش باشد، چشم سر، از همه زیبایی های جهان، جز یک تصویر تکراری و همیشگی، چیز دیگری نخواهد دید.

وی تاکید کرد: روشندلان خدا را با روشنی دل هایشان می بینند و حس می کنند. روشندلان دارای استعداد و توانایی‌های ویژه‌ای هستند که باید از این استعدادها مراقبت کرد و آنها را پرورش داد که این موضوع و این وظیفه تنها متوجه یک سازمان و نهاد نیست، بلکه همه دستگاه‌ها و به خصوص خیران می‌توانند در این زمینه مشارکت فعال و موثری داشته باشند.

زمانی نژاد افزود: هر ساله بیست و سوم مهرماه به عنوان روز جهانی عصای سفید نامگذاری شده است و این روز بهانه‌ای ارزشمند برای توجه بیشتر به این قشر از جامعه است؛ نماد این روشندلان عزیز، عصای سفید است، عصایی که ضامن جان و سلامت یک نابیناست. در واقع ما دانش آموزان و همکاران روشندلی داریم که با وجود نابینایی، موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های علمی، قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در سطوح مختلف، کسب کرده‌اند که جا دارد در همین جا از تلاش و زحمات آنان قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار