مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

هر تصویری از آینده کشور، تنها به دست معلم ترسیم می‌شود

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: هر تصویری از آینده کشور، تنها به دست معلم ترسیم می‌شود و هیچ قله‌ای مگر به دست توانای معلم، فتح‌شدنی نیست.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هر تصویری از آینده کشور، تنها به دست معلم ترسیم می‌شود

سیدجمال وزیری، صبح امروز در آیین بزرگداشت مقام شامخ معلم با بیان اینکه کلید اقتدار ما در مدرسه ساخته می‌شود، افزود: مدرسه، دالان مهارت‌ورزی و آموزش انگاره‌های سبک ایرانی - اسلامی و خط مقدم جبهه فرهنگی است.

وی مدرسه را سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی عصر معاصر برشمرد و گفت: آموزش سرآمد ضامن بقای جامعه و پلی جهت عبور از مدرک‌گرایی به انسانیت‌گرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با احساسی خوشایند و رضایت‌بخش از جامعه خدوم آموزش و پرورش قدردانی کردند، اضافه کرد: ایشان به دادن امید و نگاه ملی به دانش‌آموزان تاکید کردند.

وزیری به ویژگی‌های معلم اشاره و تصریح کرد: معلمان، مرزداران مرزهای نامحسوس کشور در عصر هوش هیجانی، تبدیل جهانداری به جای جهانگیری، عصر سلطنت مهارت و مهارت‌ورزی، عصر عقلانیت کلامی و مدیریت رفتاری و تبدیل دارایی به سرمایه هستند.

وی با بیان اینکه معلم باید روح نشکفته دانش‌آموزان را شکوفا کند، بیان کرد: معلم، فرمانده جبهه فرهنگی، سرآمد و جبران‌کننده تمام نداشته‌های آن‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به موفقیت‌های معلمان ابراز کرد: امیدوارم با مشارکت معلمان خدوم، مجموعه آموزش و پرورش در راستای شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، شاهد افتخارات و موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ادبی، هنری، پرورشی، اسلامی، ورزشی و... باشیم.

دانش‌آموزخبرنگار: کیانا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار