تجمع فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 4 در محکومیت حمله اسراییل به بیمارستان غزه

تهران (پانا) - فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه4 هم صدا با مردم سراسر کشور بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجمع فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 4 در محکومیت حمله اسراییل به بیمارستان غزه

همکاران اداری و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه4 در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و بی دفاع غزه پس از بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی و مشخص شدن ابعاد این جنایت در تجمعی خودجوش این عمل وحشیانه را محکوم کردند.

این تجمع با حضور پرشور همکاران فرهنگی و سایر اقشار مردم در حیاط اداره آموزش وپرورش منطقه4 برگزار شد و همکاران فرهنگی با سردادن شعار بار دیگر انزاجار خود را نسبت به اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم غاصب صهیونیست علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه، نشان دادند.

عصر روز گذشته (سه‌شنبه) نوار غزه شاهد دو جنایت جنگی، یکی در بیمارستان المعمدانی و دیگری در یک مدرسه بود. بر این اساس نیز جمهوری اسلامی ایران از نخستین لحظات این رویداد وحشیانه با محکوم کردن این صبوعیت و وحشی‌گری صهیونیست‌ها، امروز چهارشنبه را در سراسر ایران عزای عمومی اعلام کرد و از مردم ایران خواست تا با حضور در خیابان و میدان انقلاب تهران نسبت به این جنایت هولناک و نسل‌کشی بشری واکنش نشان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار