مدیر آموزش و پرورش منطقه ٤:

پویش طوفان آب دانش‌آموزان را با نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی آشنا می‌کند

تهران(پانا)-مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه پویش طوفان آب جهت کمک به کودکان مظلوم غزه راه اندازی شده است، هدف این پویش را در آشنایی دانش‌آموزان با نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش طوفان آب دانش‌آموزان را با  نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی آشنا می‌کند

پویش طوفان آب با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه4، سیدجواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی و رضوان شیرزادی مدیر سازمان دانش آموزی در دبستان دخترانه شهید جاجرودی برگزار شد.

هادی زمانی نژاد راه‌اندازی این پویش را در جهت کمک به کودکان مظلوم غزه بیان داشت و گفت: هدف آشنایی دانش‌آموزان با این نسل‌کشی است که ‌رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌دهد و ستمی که به دانش‌آموزان غزه می‌رود،بچه‌های ایران اقدامی نمادین انجام می‌دهند تا دنیا بفهمد که بچه‌های ایران دغدغه‌مند هستند و این ستم را نمی‌پذیرند.

زمانی نژاد تاکید کرد: در این پویش هریک از دانش‌آموزان برای همدردی با بچه‌های فلسطین، یک بطری آب معدنی تهیه می‌کنند و همراه خود به مدرسه می‌آورند.پس از جمع‌آوری این بطری‌ها توسط مدیران مدارس، برای بچه‌های فلسطینی از طریق سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ارسال می‌شود.

زمانی نژاد خاطرنشان کرد: زبان حال این روزهای مردان، زنان و کودکان بی‌گناه غزه خطاب به کسانی که نسبت به حوادث غزه بی‌تفاوت هستند این است که ای مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی و گروه‌های فلسطینی که مشاهده می‌کنید که حماس برای مقاومت هزینه‌های سنگینی را متحمل شده است چرا در مقابل کودکانی که به خاک و خون کشیده می‌شوند به جهاد برنمی‌خیزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار