اختصاص 6 عنوان به برگزیده‌های تهرانی در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست

تهران (پانا) - با پایان یافتن سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست و اعلام نتایج برگزیدگان، چهره برترین‌های استان تهران در محورهای مختلف مشخص شد و این استان با تعداد 6 برگزیده بالاتر از همه استان‌ها در کسب عناوین این دوره قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 6 عنوان به برگزیده‌های تهرانی در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست

به گزارش دبیرخانه سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست، بر اساس رأی هیأت داوران این دوره جایزه ملی محیط زیست، در بخش متخصصین رتبه دوم بطور مشترک به منصور انبیا و علی ملکی از تهران رسید و در این بخش هیات داوران شایان شریعتی را شایسته تقدیر دانست.

این گزارش همچنین می افزاید: در بخش اشخاص حقیقی رتبه سوم برگزیدگان این دوره به خدیجه ماهری اختصاص یافته و در همین بخش علیرضا دهقان موفق به کسب عنوان شایسه تقدیر شد. همچنین در بخش شرکت های دانش بنیان، بهین شیمی صنعت شایسته از تهران موفق به عنوان سوم شد.

براساس این گزارش استان تهران مجموعا موفق به کسب 10 برگزیده و لوح تقدیر از مجموع 69 اثر راه یافته به بخش پایانی سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست شد.

گفتنی است از مجموع آثار راه یافته به بخش پایانی، 24 برگزیده حقیقی و حقوقی در این دوره حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر در محورهای 6 گانه شده و همچنین دو نوجوان از استان های کردستان و سیستان و بلوچستان نیز در بخش ویژه موفق به دریافت لوح تقدیر شدند ضمن اینکه در سه محور شرکت های خصوصی، دانش بنیان و متخصصین، هیات داوران هیچ شرکت و یا فردی را شایسته دریافت رتبه اول ندانست.

سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست 18 مهرماه سالجاری با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و سایر مهمانان و چهره های هنری و ورزشی و علاقه مندان به محیط زیست در سالن همایش های شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار و از بهترین ها در این رویداد بزرگ ملی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار