زنگ نصرت و پیروزی، زنگ حمایت و همنوایی ما دانش‌آموزان با مردم فلسطین است

امروز در تمامی مدارس ایران زمین، زنگ نصرت و پیروزی نواخته می ‌شود. ما دانش آموزان از شادی و سرور مردم فلسطین خوشحالیم. زنگ نصرت و پیروزی، همنوایی و همدلی ما، با کودکان و نوجوانان فلسطینی است تا بگوییم ما همیشه در صحنه هستیم و از شما حمایت می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نصرت و پیروزی، زنگ حمایت و همنوایی ما دانش‌آموزان با مردم فلسطین است

هنوز ما دانش‌آموزان، تصویر غم‌انگیز شهادت محمد الدوره، در حالی که پشت پدر خود، پنهان شده بود تا از شر حمله نظامیان صهیونیست در امان باشد را فراموش نکردیم. این تصاویر بارها از شبکه‌های تلویزیونی جهان پخش شد و رسوایی رژیم اشغالگر قدس و حامیان این رژیم را در دنیا به دنبال داشت. افسوس آنها نمی‌دانستند که شهادت محمد الدوره و امثال او، همسالانش را به مبارزه‌ای بی‌امان‌تر و آگاهانه‌تر با اشغالگران متجاوز و زورگو تشویق کرد و اینک صدها الدوره پا به میدان جهاد بی‌امان گذاشتند.

امروز با تمام وجود، صاحبان زور و قدرت صهیونیستی فهمیده‌اند نمی‌شود در برابر موج‌های به هم تنیده دریا، قد علم کرد. هرگز نمی‌شود درخت را از رویش و قد کشیدن باز داشت. فهمیده‌اند نمی‌شود با بال‌های حقیر خفاش، خورشید را از آسمان گرفت. آن‌ها خوب فهمیده‌اند که نمی‌شود صدای نسلی را که در خیابان‌های قیام، به دنیا آمده و در کوچه‌های شهادت، آسمانی شده‌اند را خاموش کرد و هیچ‌گاه نمی‌شود خاطره ملتی این چنین را از صفحه روزگار پاک کرد.

ما دانش‌آموزان حمایت خود را، از عملیات طوفان‌الاقصی که نشان از پیروزی مردم فلسطین است اعلام می‌کنیم و اعتقاد داریم امروز سکوت، در برابر ظلم و ستمی که صهیونیست‌ها در این مدت بر کودکان و مردم بی‌دفاع فلسطین انجام داده‌اند، معنایی جز رضایت‌مندی، از رفتار صاحبان زور و قدرت صهیونیستی ندارد و هر مسلمانی وظیفه دارد به قدر توان خود، از مردم فلسطین حمایت کند.

چه زیبا مقام معظم رهبری در رابطه با مردم فلسطین تأکید می‌کند که مسئله فلسطین برای ما و مردم ما، یک تاکتیک و حتی استراتژی سیاسی نیست، بلکه مسئله دل و ایمان است. به همین علت، ما دانش‌آموزان در سراسر کشور به صحنه می‌آییم و احساسات حقیقی خود را در دفاع از ملت فلسطین بیان می‌‌کنیم و مقاومت آن‌ها را جشن می‌گیریم و تا پیروزی نهایی با آن‌ها همدل و همراهیم.

امروز زمان بیداری فرا رسیده است. در سرزمین بارور پیامبران، ساقه‌های تکبیر روییده و گل ایمان شکفته است. امروز از الله‌اکبرهای نوجوانان مسلمان فلسطینی، قیام روییده و از خروش تکبیر آنان، استکبار به وحشت افتاده است. اکنون ما دانش‌آموزان، عملیات طوفان‌الاقصی و مقاومت شما مردم رنج کشیده را جشن می‌گیریم و تا پیروزی نهایی با شما همراه و همدل هستیم.

نرگس مرادی، دانش آموز خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار