مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع):

آموزش و پرورش بنیادی‌ترین و کلیدی‌ترین وزارتخانه کشور است

تهران(پانا) - حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس در دبستان رازی منطقه ۳ تهران نقش آموزش و پرورش را نقشی کلیدی و بنیادی برشمرد که هیچ یک از وزارتخانه‌ها این نقش را به این شکل و با این حساسیت دارا نیست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بنیادی‌ترین و کلیدی‌ترین  وزارتخانه کشور است

صبح امروز، همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور جمعی از مسئولین لشگری و کشوری در دبستان دخترانه رازی منطقه ۳ تهران نواخته شد.

حجت الاسلام محمد حسن اختری، مشاور رییس جمهور و رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با حضور در دبستان دخترانه رازی منطقه ۳، ضمن به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان گفت: شما باید درس بخوانید، فکرتان را در تمامی امور به کار ببندید و دانش بیاموزید تا به یاری خداوند دانشمندان آینده این کشور باشید.

حجت الاسلام اختری با اشاره به همزمانی بازگشایی مدارس با ماه مبارک ربیع الاول گفت: ماه ربیع الاول ماه ولادت پیغمبر اسلام(ص) و تشکیل حکومت اسلامی توسط ایشان و نیز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) است و امیدوارم همزمانی این مناسبت های بزرگ و خجسته با آغاز سال تحصیلی جدید موجب خیر و برکت برای دانش آموزان و خانواده های آنان باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نونهالان با بیان اینکه تعلیم و تربیت از واجبات اصلی دین اسلام است افزود: اسلام دین علم و دانش است و خداوند رحمان پس از خلقت انسان به او علم و دانش را تعلیم داد و در قرآن کریم نیز فرمان داده که بخوانیم و بنویسیم تا بدانیم و آگاه شویم.

رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری در ادامه ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان و آینده سازانی که هم اینک در مدارس مشغول به تحصیل علم و دانش هستند با دو بال علم و دانش و ایمان موجبات سربلندی ایران اسلامی را فراهم آورند.

حجت الاسلام اختری در ادامه مراسم آغاز سال تحصیلی در بین دانش آموزان برخی مدارس منطقه ۳ ، در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره دوم رازی منطقه ۳ حضور یافت و گفت: آموزش و پرورش یکی از کلیدی ترین وزارت خانه های کشور است و هیچ یک از وزارت خانه های دیگر از چنین نقش کلیدی برخوردار نیست. وی علم و دانش بعنوان را یکی از عوامل برتری انسان نسبت به سایر موجودات برشمرد و گفت: کسب علم کنید، درس بخوانید، تفکر کنید، ورزش کنید و با فراگیری دانش افتخار بزرگی برای کشور، ملت، اسلام و اهل بیت (ع) باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار