معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ٣:

دانش‌آموزان باید با تفکر بسیجی تربیت شوند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۳ در نشست تبیینی هفته دفاع مقدس با فرمانده کانون بسیج فرهنگیان با بیان اینکه نگاه آموزش و پرورش همان نگاه شهداست که مملو از ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت بود؛ بر آشنایى دانش‌آموزان با نگاه و تفکر بسیجی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید با تفکر بسیجی تربیت شوند

علیرضا نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۳ در نشست تبیینی هفته دفاع مقدس که با فرمانده کانون بسیج فرهنگیان منطقه برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس از جامعه آموزش و پرورش کشور بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم در راه دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تفکر بسیجی و تعلیم و تربیت گفت: امروزه قطعا مسئله تعلیم و تربیت، حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از موارد بسیار مهمی است که باید از طریق آموزش و پرورش به نسل نوجوان و جوان انتقال داده شود.

نظری ادامه داد: بی‌شک در دستگاه تعلیم و تربیت، زمانی می‌توانیم از گردنه‌های متعدد و بزرگ عبور کنیم و کشور را به جایگاه بالا برسانیم، که نگاه ما، همان نگاه شهدا و مملو از ایثار و از خود گذشتگی و مقاومت باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۳ افزود: امروز این روحیه و آرمان در معلمان ما دیده می‌شود و ما باید دانش‌آموزان را با همان روحیه و با نگاه و تفکر بسیجی تربیت کنیم و ایران را به جایگاهی والا برسانیم.

در ادامه این نشست محمد علی فارسی جانی، فرمانده کانون بسیج فرهنگیان، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند

فارسی جانی افزود: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است ، در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی ‏ها و ایثارگری ‏های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی، همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده چنانکه دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار