مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ تهران:

نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین ارکان برقراری نظم و امنیت در جامعه است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران در دیدار با فرمانده کلانتری محله گاندی، در هفته نیروی انتظامی این ارگان را یکی از ارکان برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین ارکان برقراری نظم و امنیت در جامعه است

سید رضا میرزاده، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳، همزمان با هفته نیروی انتظامی به همراه جمعی از مسئولین آموزش و پرورش منطقه۳، با حضور در کلانتری محله گاندی، ضمن قدردانی از زحمات نیروهای خدوم فراجا، این هفته را به دلاورمردان حافظ نظم، امنیت و آرامش در جامعه تبریک گفت.

سیدرضا میرزاده در دیدار با سرهنگ کریمی، فرمانده کلانتری محله گاندی، با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای امنیت، از کار جهادگونه نیروی انتظامی تقدیر کرد.

وی از نیروی انتظامی به عنوان مهم‌ترین رکن برقراری امنیت و آرامش در جامعه یاد کرد و افزود: ضرورت حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در مسائلی مانند اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد، بیش از پیش عیان می شود.

سرهنگ کریمی در این دیدار تعامل و همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آموزش و پرورش اولین مهد یادگیری اخلاق، نظم، تعلیم و تربیت است که معلمین نقش ویژه و اثرگذاری در این راستا دارند. در این نشست، سید امیر محمد خرازانی، مسئول حراست منطقه۳، با تبریک هفته نیروهای خدوم انتظامی، از همکاری و اثر بخشی این ارگان در راستای برقراری نظم و ایجاد امنیت فکری و روانی در سطح جامعه به خصوص در سطح منطقه۳ قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار