مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران در آیین نواختن زنگ مهر؛

آرامش و امنیت فعلی کشور مرهون جانفشانی جوانان ایران عزیز در دوران ۸ سال دفاع مقدس است

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران در مراسم نواختن زنگ مهر در دبستان دخترانه رازی این منطقه با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس؛ آرامش و امنیت فعلی کشور را مرهون جانفشانی جوانان عزیز این آب و خاک در دوران ۸ سال دفاع مقدس دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آرامش و امنیت فعلی کشور مرهون جانفشانی جوانان ایران عزیز در دوران ۸ سال دفاع مقدس است

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین لشگری و کشوری، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان، جشن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

سیدرضا میرزاده ، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران در آیین نواختن زنگ مهر که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در این منطقه برگزار شد حضور پُرشمار این مسئولین در جشن بازگشایی مدارس را نشان از اهمیت بالای دانش آموزان برای مسئولین دانست.

سیدرضا میرزاده، ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس و دلاور مردی های جوانان ایران اسلامی یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت و با اشاره به جانفشانی فرزندان ایران اسلامی گفت: آرامش و امنیتی که هم اکنون در کشور عزیزمان شاهد آن هستیم حاصل جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان این آب و خاک است.

سیدرضا میرزاده همزمانی آغاز سال تصیلی جدید و ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفت و خطاب به دانش آموزان گفت: فرزندان عزیز ایران، حضور پرشمار مسئولین در جشن آغاز سال تحصیلی نشان از اهمیت بالای شما دارد.

وی در جمع دانش آموزان منطقه ۳، سالی سرشار از نشاط، امید و امنیت را برای آنان آرزو کرد.

در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ از همکاری سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 3 خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز ولایت امام زمان (عج) و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کاروان دفاع مقدس در مدارس منطقه ۳ حضور خواهند یافت.

میرزاده در ادامه افزود: اتفاق ویژه ای که برای نخستین بار در منطقه 3 رقم خواهد خورد حضور کاروان دفاع مقدس در مدارس است که وظیفه تبیین و شناساندن ابعاد مختلف زندگی شهدای گرانقدر ایران اسلامی را به عهده دارند.

گفتنی است در این جشن معاون مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، شهردار منطقه 3، فرمانده سپاه ناحیه شهید مفتح، روسای کلانتری ها و پلیس راهور منطقه نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار