رئیس ستاد بازگشایی مدارس خبر داد:

تولید و توزیع بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب بین دانش‌آموزان

تهران (پانا) - رئیس ستاد بازگشایی مدارس خبر داد بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب در ۹۹۰ عنوان تولید شده است و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته که امروز تقدیم دانش‌آموزان شد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید و توزیع بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب بین دانش‌آموزان

‌به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، محمدمهدی کاظمی ‌در یک برنامه تلویزیونی ‌ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ۷ ماه گذشته، در سال تحصیلی جدید آمادگی پذیرش ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز در بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه را داریم.

وی در ادامه‌ گفت: بازسازی، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس از چندین ماه گذشته با برنامه‌ریزی مطلوب و تلاش‌های همکاران در سراسر کشور، جهت حضور دانش‌آموزان و معلمان صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) با اشاره به برگزاری جشن‌های بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده محترم شهدا، اظهار داشت: امروز جشن بازگشایی مدارس در مدارس سراسر کشور برگزار شد و ریاست‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش نیز در یکی از مدارس استان تهران در شهر بهارستان حضور داشتند تا زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت به صدا درآید و این زنگ به‌طور همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد.

محمدمهدی کاظمی با اشاره به توزیع کتب درسی، تصریح کرد: بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب در ۹۹۰ عنوان تولید شده است و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته که امروز تقدیم دانش‌آموزان شد.

وی در پایان افزود: همه دانش‌آموزانی که در سامانه کتاب درسی ثبت سفارش داشتند، کتاب‌های خود را تحویل می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار