مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بدنه آموزش‌وپرورش و کتب درسی

تهران (پانا) - مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش گفت فرهنگ شهادت، حماسه‌ای است که در پرتو سال‌های نورانی دفاع مقدس در این سرزمین و مردمانش ریشه دوانده است.

کد مطلب: ۱۴۰۵۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بدنه آموزش‌وپرورش و کتب درسی

رابعه امامی‌رضوی در حاشیه آیین رونمایی و اهدای کتاب درسی تفحص‌شده «گمشده‌ای که پیدا بود» به مقام عالی وزارت گفت: فرهنگ شهادت، حماسه‌ای است که در پرتو سال‌های نورانی دفاع مقدس در این سرزمین و مردمانش ریشه دوانده است.

وی افزود: به‌یقین جوانان انقلاب اسلامی در مسیر شکوفا شدن و پیشرانی تمدن ایران اسلامی، نیاز مبرم به فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی زمینه‌ها دارند.

امامی‌رضوی با اشاره به فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری، حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش افزود: در این راستا لازم است این فرهنگ در سراسر کشور به‌ویژه در بدنه آموزش‌و پرورش و در محتوای کتب آموزشی گسترش یابد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: حضور در چنین مراسمی، نشانگر دعوتی از جانب شهدا است که برای بنده باعث افتخار و حاوی پیام است. امیدوارم مردم شریف سرزمین ایران با رعایت وصایای ارزشمند شهدا و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس، این مسیر نورانی را ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار