مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد؛

ارزیابی و پایش حدود ۲ هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران

تهران (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت در سطح شهر تهران حدود ۱۶ هزار ساختان بلندمرتبه وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته نزدیک به ۲ هزار ساختمان مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی و پایش حدود ۲ هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مورد ساختمان‌های بلندمرتبه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مشخص شد ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه در شهر تهران ارزیابی شود که در این زمینه شهرداری تهران، نظام مهندسی تهران، راهبری و سرتیمی راه و شهرسازی استان تهران موظف شدند که ارزیابی و پایش این ساختمان‌ها را انجام دهند.

وی افزود: در سطح شهر تهران حدود ۱۶ هزار ساختان مهم و بلندمرتبه وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و اقدامات انجام شده نزدیک به ۲ هزار ساختمان مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته است که انشالله با برنامه‌ریزی‌های مجدد و پیگیری‌های شهرداری تهران که جای تشکر هم دارد و همکاری نظام مهندسی استان تهران با سرعت، ارزیابی بقیه نیز انجام خواهد شد.

جنتی با بیان اینکه باید تمام این ساختمان‌ها مورد ارزیابی و پایش قرار بگیرند، ادامه داد: پس از بررسی فهرست ساختمان های ناایمن به دادستانی شهر تهران اعلام خواهد شد. هرچه بررسی‌ها بیشتر انجام شود، ساختمان‌های ناایمن جدید مشخص می‌شود تا مقاوم‌سازی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار