آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز

تهران (پانا) - کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (‌ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز) سال 1403‌ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۷۴۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز

‌کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (‌ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز) سال ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه  ۱۴۰۳/۲/۲۵ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

متقاضیان شرکت در آزمون فوق می‌توانند برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق ورود به درگاه اطلاع‌رسانی  https://sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/۴۹  اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده‌ به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و... ) ‌یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

‌برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی ‌یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

‌آزمون استخدامی آموزش و پرورش روز جمعه‌  ۱۴۰۳/۲/۲۸ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار