راهیابی تنیسور‌های برتر به نیمه نهایی تور جهانی

تهران (پانا) - مسابقات تنیس تور جهانی جوانان با صعود برترین‌ها به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی تنیسور‌های برتر به نیمه نهایی تور جهانی

به گزارش فدراسیون تنیس‌، در ادامه برگزاری رقابت‌های تور کمتر از ۱۸ سال (سطح ۵) در زمین‌های تنیس شاهین البرز، تنیسور‌ها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی انفرادی و فینال دونفره با هم دیدار کردند.

در بخش پسران؛ سام پازوکی با نتیجه ۵-۷ و ۱-۶ از سد مانی ملاعسگری عبور کرد و به همراه نمایندگانی از چک و ترکیه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند و امروز برای رسیدن به مرحله نهایی با یکدیگر دیدار می‌کنند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۰-۶ و ۰-۶ مهرسا محمد رحیمی را برد، رومینا زینالی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۴ ret) بازی را به هانا سلطانی واگذار کرد، کیمیا ثاقب تهرانی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ مغلوب نماینده روسیه شد و در آخرین دیدار این مرحله اسیلا توکلو از ترکیه با نتیجه ۲-۶ و ۰-۶ زهرا ملک پور افشار را برد.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری - کیارش حنیفی با نتیجه ۳-۶ و ۳-۶ از سد زوج مهراد منصوری - بردیا دانشفر عبور کر‌دند و به مرحله نهایی رسیدند. در دومین مسابقه این مرحله نیز نمایندگان چک با برتری ۲ بر صفر مقابل سروش معدنیان - ایلیا مهربانی به دیدار پایانی راه یافتند.

در بخش دختران نیز زوج نیلی عطفی - یاسمن یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۵-۷ مقابل تیم کیمیا ثاقب تهرانی -ارمغان سپهر به پیروزی رسیدند و به همراه نمایندگان روسیه و ترکیه راهی مرحله نهایی شدند.

در هفتمین روز این مسابقات تنیسور‌ها با انجام ۴ دیدار انفرادی و‌ ۲ مسابقه دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

در این دوره از مسابقات تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، روسیه و چک حضور دارند و در بخش انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

این دوره از مسابقات از ۱۱ شهریور در زمین‌های تنیس شاهین البرز آغاز شده است و ۱۸ شهریور با برگزاری دیدار‌های نهایی بخش انفرادی به پایان می‌رسد.

سرداوری این مسابقات بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و زهرا داود آبادی مدیریت این دوره را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار