تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال؛ دختران و پسران ایران به مرحله نیمه نهایی رسیدند

تهران ( پانا) - مسابقات تور جهانی تنیس جوانان در البرز با صعود برترین‌ها به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال؛ دختران و پسران ایران به مرحله نیمه نهایی رسیدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های تور کمتر از ۱۸ سال (سطح ۵) در زمین‌های تنیس شاهین البرز، تنیسور‌ها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی انفرادی و فینال دونفره با هم دیدار کردند.

در بخش پسران سام پازوکی با نتیجه ۵-۷ و ۱-۶ از سد مانی ملاعسگری عبور کرد و به همراه نمایندگانی از چک و ترکیه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند و امروز برای رسیدن به فینال با یکدیگر دیدار می‌کنند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۰-۶ و ۰-۶ مهرسا محمد رحیمی را برد، رومینا زینالی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۴ ret) بازی را به هانا سلطانی واگذار کرد، کیمیا ثاقب تهرانی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ مغلوب نماینده روسیه شد و در آخرین دیدار این مرحله اسیلا توکلو از ترکیه با نتیجه ۲-۶ و ۰-۶ زهرا ملک پور افشار را برد.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری - کیارش حنیفی با نتیجه ۳-۶ و ۳-۶ از سد زوج مهراد منصوری - بردیا دانشفر عبور کر‌دند و به فینال رسیدند. در دومین مسابقه این مرحله نیز نمایندگان چک با برتری ۲ بر صفر مقابل سروش معدنیان - ایلیا مهربانی به دیدار پایانی راه یافتند.

در بخش دختران نیز زوج نیلی عطفی - یاسمن یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۵-۷ مقابل تیم کیمیا ثاقب تهرانی -ارمغان سپهر به پیروزی رسیدند و به همراه نمایندگان روسیه و ترکیه راهی فینال شدند.

در هفتمین روز این مسابقات تنیسور‌ها با انجام ۴ دیدار انفرادی و‌۲ مسابقه دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

در این دوره از مسابقات تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، روسیه و چک حضور دارند و در بخش انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

این دوره ازمسابقات از ۱۱ شهریور‌ در زمین‌های تنیس شاهین البرز آغاز و ۱۸ شهریور با برگزاری دیدار‌های فینال بخش انفرادی به پایان می‌رسد.

سرداوری این مسابقات بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و زهرا داود آبادی مدیریت این دوره را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار