در جلسه شورای شهر تهران؛

۱۸ پلاک ثبتی تهران در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف شد

تهران (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۸ پلاک ثبتی در تهران را در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۸ پلاک ثبتی تهران در خصوص باغ بودن یا نبودن تعیین تکلیف شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار داشتند که در همین راستا مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران به پلاک ثبتی ۶۹.۱۲۹۹ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی به مساحت ۱۷۲۹ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان لازم ۶۹ درخت است اما وجود ۱۰۰ درخت در این زمین گزارش شده و کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران هم رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین به پلاک ثبتی‌های ۲۸.۳۴۰ ، ۲۸.۱۴۱ ، ۲۸.۳۴۲ ، ۲۸.۳۴۳ و ۲۸.۳۴۴ اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان لازم را ندارد کمیسیون شهرسازی شورا رأی به غیر باغ بودن این زمین‌ها داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیر باغ بودن این ۳ زمین موافقت کردند.

عباسی با اشاره به پلاک ثبتی ۳۳۰۵.۸.۸ اظهار کرد: این زمین به مساحت ۱۷۳۱ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه محیط بن درختان آن بالاست، کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی در ادامه به پلاک ثبتی ۳۷۴۱.۴۱۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع در منطقه ۶ واقع شده و با توجه به اینکه محیط بن درختان آن بالاست کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز نهایتا با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پلاک ثبتی ۱۱۷.۳۱۱ در ادامه تصریح کرد: این زمین به مساحت ۷۸۶ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان لازم را ندارد کمیسیون شهرسازی شورا رأی به غیر باغ بودن این زمین داده است و اعضای شورای شهر تهران نیز نهایتا با ۱۳ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۳۷۶۴.۶۶.۱ اشاره کرد و افزود: این زمین در منطقه یک واقع شده، حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۱۹۱۷.۱۱.۱ یادآور شد: این زمین به مساحت ۱۰۳۱ متر مربع در منطقه ۳ واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان لازم را دارد کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۳ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی همچنین به پلاک ثبتی ۴.۱۷۵۵.۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۸ هزار و ۵۹۲ متر مربع حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده‌اند که اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عضو شورای شهر تهران همچنین به پلاک ثبتی ۳.۲۳۵۳.۱۱۵ و همچنین پلاک ثبتی ۳.۲۳۲۱.۷۵ و ۳.۲۳۲۳.۷۷ و ۳.۲۳۶۲.۱۲۵ اشاره کرد و ادامه داد: در سند این زمین‌ها باغ مشجر عنوان شده، بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین‌ها داده است. اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی همچنین با اشاره به پلاک ثبتی ۳۳.۳۸۱۶.۳ تأکید کرد: این زمین به مساحت ۶۰۷ متر مربع حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی در ادامه به پلاک ثبتی ۱۹۱۷.۲۴۷.۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در منطقه ۳ واقع شده و حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی همچنین با اشاره به پلاک ثبتی ۱۵۸۸ و اینکه این زمین به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه یک واقع شده، اظهار کرد: این زمین حدنصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عباسی به پلاک ثبتی ۱۳۹۵.۹ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۲۸۰ متر مربع در منطقه ۲۰ واقع شده و قواعد زمین زراعی بر آن حاکم است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است و اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۱۵۸۷.۲ یادآور شد: این زمین به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان لازم را دارد و کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین به پلاک ثبتی ۳۴.۱۰۳۱۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۵۷۱ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به اینکه حد نصاب درختان لازم را دارد کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۴ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار