معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان:

معلمان اهتمام ویژه‌ای جهت ثبت یک مقام پیامبر گونه برای خود دارند

همدان (پانا) - عصر امروز، در برگزاری مراسم آیین تجلیل از معلمان نمونه استان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان همدان، از انجام فعالیت‌های متعدد در پاسداشت مقام معلم از سوی مجموعه‌های مختلف خبر داد و عنوان کرد، معلمان اهتمام ویژه‌ای جهت ثبت یک مقام پیامبر گونه برای خود دارند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان اهتمام ویژه‌ای جهت ثبت یک مقام پیامبر گونه برای خود دارند

 

مجتبی قمری عنوان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌‌هایی در هفته پاسداشت مقام معلم با همکاری برخی از معاونان صورت گرفت.

وی افزود: بخشی از این برنامه‌ها توسط سازمان دانش‌آموزی و به صورت پویش‌های مردمی انجام شد که پویش معلم خوب من از جمله پویش‌های این سازمان بود که به خوبی از آن استقبال شد‌.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: با توجه به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب، همچنان به آن جایگاهی که مقام معلم باید به آن دست یابد فاصله داریم.

وی ادامه داد: به امید خدا و با نگاه‌های رهبر فرزانه این فاصله را کاهش می‌‌دهیم و روز به روز شاهد آن هستیم که مردم عزیزم ما، مقام و جایگاه معلم را نزد خود شایسته‌تر می‌دانند.

مجتبی قمری افزود: معلمان نیز با تمام وجود و با همه‌ فعالیت‌های خوبی را در هفته پاسداشت مقام معلم شاهد هستیم عشقی که در راه تربیت دانش‌آموزان دارند، اهتمام ویژه‌ای جهت ثبت یک مقام پیامبر گونه برای خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: با کمک خداوند متعال و با همتی که همکاران محترم ما در سطح مدارس انجام می‌دهند، بتوانیم جامعه را به جایگاه اصلی خود یعنی آرمان شهر مهدوی، نزدیک‌تر سازیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروش استان همدان در پایان تصریح کرد:

باید تشکر ویژه‌ای از پیگیری‌‌های خوبی که توسط خبرگزاری پانا انجام می‌گیرد کرد و از فعالیت و عملکرد تیم پانا، در بازتاب و انعکاس اخبار دانش‌آموزان در مدارس، صمیمانه سپاسگزارم.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: نازنین زهرا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار