معلمان نمونه استان آذربایجان شرقی معرفی شدند

تبریز (پانا) - هفت معلم به عنوان معلم نمونه استان آذربایجان شرقی و راه‌یافتگان به مرحله کشوری معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نمونه استان آذربایجان شرقی معرفی شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ در مقطع ابتدایی، رحیم آمالی از ملکان، مقصود مطلبی از هریس و حسن رزاقی‌خلج از چاراویماق به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

همچنین احمد قهرمانی و خاطره خان‌محمدی، معلم نمونه استانی مقطع متوسطه اول و رقیه ولایتی از اهر و مهداد نمازی از ناحیه ۳ تبریز به عنوان معلمان نمونه استانی دوره دوم متوسطه معرفی شدند.

عبدالله رشیدزاده از ورزقان و پروین مظلومی از مراغه در دوره متوسطه اول و دوم، حمید سلطانی از منطقه ترکمنچای و فاطمه پورحسین و مهری گلریزی از ناحیه یک تبریز در مقطع ابتدایی به عنوان عوامل نمونه کیفیت‌بخشی مدارس انتخاب شدند.

برنامه شناسایی معلمان نمونه، همه‌ساله با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از معلمان به عنوان الگو، اعتلای فرهنگ عمومی تکریم و قدردانی از معلمان با تقویت جایگاه اجتماعی آنان و تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه در بین معلمان برگزار می‌شود.

همه‌ساله، تمام معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی، خرید خدمت شاغل در تمام واحدهای آموزشی و پرورشی اعم از دولتی و غیردولتی (نیروهای آزاد) در هر یک از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم که به‌صورت موظف حداقل ۱۲ ساعت تدریس در هفته داشته باشند، می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

این برنامه در مراحل مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ هفت نفر از فرهنگیان استان آذربایجان شرقی به عنوان نمونه استانی معرفی شدند.

ارزیابی توسط دانش‌آموزان و کمیته‌ ارزیابی مدرسه، منطقه و استان در حوزه تدریس خلاق، سوابق علمی و پژوهشی در قالب سامانه از جمله مراحل شناسایی معلمان نمونه به شمار می‌آید.

تجلیل در سطح استان و دیدار با رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه‌های تجلیل از معلمان نمونه استانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار