معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست صمیمی با خیرین استان مازندران؛

جنس کنش دولتمردان سیزدهم اعتقاد به مشارکت خیرین است

تهران(پانا)- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عزم دولت برای حل مشکلات خیرین است زیرا معتقدیم حل مسئله خیرین در همه موارد از جمله بورکراسی اداری مرتفع شدن چالش‌های مردم و دولت است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جنس کنش دولتمردان سیزدهم اعتقاد به مشارکت خیرین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ محسن منصوری در جریان دور دوم سفر استانی هیات دولت به مازندران در نشست صمیمی با خیرین استان افزود: دولت تمام قد خود را در کنار خیرین عرضه کرده و می‌کند و همچنین مسوولان در این دولت موظفند، خیرین را در حوزه تجارت و بازرگانی که مرتبط با کمک به منافع عموم مردم است، کمک کار باشند.

وی با بیان این که وظیفه حاکمیت این است که خیرین را از پرداخت مجوزهای دولتی، پرداخت عوارض و مالیات ها در ساخت بناهای خیریه معاف کند، ادامه داد:‌ شهرداری ها نباید در صدور پروانه ساخت بناهای خیران، رقمی را دریافت کنند.

وی از کمک های قابل توجهی خیرین مدرسه ساز، سلامت، آزادی زندانیان، ساخت مساجد و تامین ایتام استان مازندران قدردانی کرد و ادامه داد:‌ امروز مردم مازندران در سفر هیات دولت به تمام معنا مهمان نوازی کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اظهار این که خیرین همواره جلوتر از مسوولان هستند، ادامه داد:‌ نمونه بارز مشارکت بی بدیل خیرین، مقابله با بیماری کرونا بوده است، یعنی از آن زمان به بعد سبک جدیدی از حل مساله با مشارکت عمومی و انجام کار خیر در جامعه کلید خورده است.

منصوری با بیان این که مصارف کشور به نسبت منابع ۱۰ برابر است، گفت: دولت سیزدهم معتقد است که با حضورو مشارکت جامعه خیرین درحل نیازهای مردمی، مشکلات کمبود منابع مالی دولت را جبران کرده و می‌کند.

وی کمک خیرین را همراه با روح الهی توصیف کرد، گفت: نگاه خیرین، گروه های جهادی مبتنی بر اصول اعتقادی الهی است و به کار و خدمات به مردم برکت مضاعف می‌دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر این نکته که شخص رئیس جمهور مومن به موضوع مردمی بودن دولت است و این نگاه و سخن لفظ و شعار نیست، تصریح کرد: جنس کنش دولتمردان سیزدهم اعتقاد به مشارکت خیرین است چراکه با این شیوه می توان مسایل کشور را حل کرد، اگرچه نگاه فرایندی و ادای کشور در بعضی از بخش ها برای خیرین مشکل ساز شدکه دولت در حال اصلاح آن است.

منصوری با بیان این که برای تقویت تعامل خیرین با دولت مقولات فرایندی و آئین نامه های دست و پا گیر نیز در ۱۶ مورد شناسایی و در صدد اصلاح آن هستیم، گفت: عزم دولت برای حل مشکلات خیرین است، چراکه معتقدیم حل مساله خیرین در همه موارد از جمله بورکراسی اداری مرتفع شدن چالش های مردم و دولت است.

گفتنی است، در این نشست صمیمی جمعی از خیرین مازندران با معاون اجرایی رئیس‌جمهور، نمایندگان مجمع های خیرین مدرسه‌ساز، سلامت، مسجد ساز، تامین آب، آزاد سازی زندانیان و خیرین ایتام استان مازندران نظام مسایل انجام کارهای خیرخواهانه خیران را با دکتر منصوری تبادل نظر و بررسی کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار